پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت تیم‌ها در فصل هجدهم لیگ برتر فصل جاری نسبت به سال گذشته افت کرده است و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص شرایط تیم های لیگ برتری در هفته های نخست این مسابقات گفت: اینکه بخواهیم عملکرد تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ برتر را ملاک و معیار توانایی های فنی آنها قرار دهیم روش صحیحی نیست. چونکه برخی تیم ها خیلی دیر شروع کرده اند و ترکیب اصلی خود را نیز نمی شناسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم تصریح کرد: پرسپولیس نیز همچون سایر تیم ها دچار افت شده است. کیفیت لیگ به مراتب پایین تر از فصل گذشته است. پرسپولیس در گلزنی مشکلات زیادی دارد. این تیم در فاز دفاعی، کاملا قدرتمند است اما همچنان شاهد هستیم که نمی تواند برای رسیدن به گل، تغییر تاکتیک بدهد.

وی ادامه داد: البته باید وضعیت پرسپولیس را درک کرد. این تیم با توجه به محرومیت از حضور در نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان دلخواهش را جذب کند و طبیعی است که مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر فکر می کنم اگر پرسپولیس قرار است موفق شود باید در نیم فصل نخست، نتایجی را کسبب کند که بتواند در بازی های دور برگشت که بازیکنان جدیدش اضافه خواهند شد در صدر جدول حاضر شود هت تریک قهرمانی داشته باشد.

ابوالقاسم پور در خصوص انتقاداتی که از برانکو ایوانکوویچ در تغییر تاکتیک پرسپولیس مقابل تیم هایی که کاملا بسته و دفاعی بازی می کنند اظهار داشت: بدون شک بازی کردن مقابل تیم هایی که دفاع چند لایه ای را ایجاد می کنند سخت است.

مهاجم پیشین سرخپوشان خاطرنشان کرد: من فکر نمی کنم پرسپولیس نتوانسته باشد مقابل این تیم ها نتیجه بگیرد. چون اگر بازی های این تیم را مرور کنیم می بینیم اکثر حریفانش بازی بسته را در دستور کار قرار می دهند و کار برای خلاقیت بازیکنان پرسپولیس کمتر می شود. برانکو خودش را به فوتبال ایران اثبات کرده است و در توانیی های فنی او هیچ شکی نیست. به همین خاطزر من فکر می کنم امسال هم یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)