پرسپولیس نیوز : داور  جنجالی فوتبال ایران به شیوه‌ای عجیب از دست خبرنگاران فرار کرد.

محسن قهرمانی پس از اینکه از صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد و جلسات متعددی را به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان پشت سر گذاشت؛ زمانی که قصد خروج از ساختمان فدراسیون را داشت با مشاهده خبرنگاران دوباره به داخل فدراسیون رفت.

 

 در حالی که از ظهر امروز (چهارشنبه) داور دیدار سپاهان و پرسپولیس برای ادای پاره‌ای توضیحات و ارائه مدارک به فدراسیون فوتبال رفته بود و به نظر می‌رسید جلسه طرفین هم ساعت 18 تمام شده اما محسن قهرمانی هر بار که از یکی از اتاق‌های فدراسیون خارج می‌شد با مشاهده خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی از آن‌ها فرار کرده و به اتاق دیگری می‌رفت تا مجبور به پاسخگویی نشود. این ماجرا چند بار تکرار شد تا اینکه یک دستگاه پژو پارس که یک خانم راننده آن بود به پارکینگ فدراسیون رفت و در بازگشت به سرعت از محل ساختمان فدراسیون خارج شد

قهرمانی حدود یک ساعت در فدراسیون فوتبال حضور داشت و پس آن بود که با یک خودرو پژو پارس که دو سرنشین خانم داشت (به نظر می‌رسید خانواده قهرمانی باشند) به پارکنیگ فدراسیون رفت. در این لحظه قهرمانی روی صندلی عقب اتومبیل مذکور دراز کشید و چادر مشکی را روی خود انداخت تا دیده نشود.

نکته جالب اینجا بود که خبرنگاران حاضر در این محل قهرمانی را از زمان سوار شدن تا خروج از فدراسیون می‌دیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)