مالک نفت طلاییه اقدام به پاسخگویی نسبت به اظهارات علی کریمی کرد.

حمیدرضا جهانیان پس از حرف و حدیث‌های فراوان اقدام به پاسخگویی به اظهارات علی کریمی علیه خودش کرد. ولی در ابتدا با اشاره به اینکه کریمی گفته است برای آمدن به تیم به او التماس کردند اظهار داشت: این موضوع که مطرح شده ما به او التماس کرده‌ایم صحت ندارد و این حرف‌هایی که مطرح شده درست نیست. ایشان نه وضع خودش را می‌داند نه وضع من را. این صحبت‌ها نشان از آماتور بودن این آدم دارد و یک آدم حرفه‌ای این‌طور حرف نمی‌زند.

وی در مورد اینکه کریمی گفته بود توپ به اندازه کافی در تمرینات نداریم عنوان کرد: این هم صحت ندارد. ما فقط هفت تا هشت میلیون تومان پول خرید توپ دادیم و تو‌پ‌های روز هم خریدیم که فاکتور آن هم موجود است. حال اگر بلایی سر توپ‌ها آورده باشند دیگر من از آن مطلع نیستم.

مالک باشگاه نفت طلاییه در ادامه با اشاره به ثبت قرارداد کریمی به عنوان سرمربی گفت: قرارداد کریمی اشتباه ثبت شده بود و من با اینکه دوست ندارم از این لفظ استفاده کنم ولی باید بگویم که ما در مورد قرارداد او فریب خوردیم. ایشان مدرک مربیگری درجه A نداشت و نمی‌توانست سرمربی باشد. در حال حاضر هم حمید درخشان به عنوان سرمربی و او به عنوان مربی در کنارش باید به فعالیت بپردازد.

جهانیان افزود: موقع بستن قرارداد کریمی گفت مشکل سرمربیگری را حل می‌کنم و برای این موضوع تدبیر دارم ولی من نفهمیدم تدبیر او چه بود. ما طبق قرارداد عمل کردیم و کار غیرقانونی انجام ندادیم که می‌گوید باید تاوان بدهیم.

وی با انتقاد از حضور بازیکنان در تمرین امروز به درخواست کریمی با وجود اعلام تعطیلی تمرین توسط باشگاه گفت: خطای بزرگ این بازیکنان علاوه بر ندید گرفتن حرف باشگاه، سرپرست و سرمربی آن، زیرپا گذاشتن حرمت عاشورا بود که این موضوع به هیچ وجه قابل بخشش نیست. اگر به شخص من، سرمربی، یا باشگاه توهین شود ما مختاریم که ببخشید یا برخورد کنیم ولی این موارد اصلاً قابل بخشش نیست و این موضوعی بود که مارا بیش از هر چیز ناراحت کرد. چند سال قبل یک بازی ملی در روز عاشورا برگزار شد و فدراسیون و عوامل آن بسیج شدند تا زمان بازی را تغییر دهند ولی در اینجا چند بازیکن اینچنین حرمت تاسوعا را زیر پا می‌گذارند. شنیده‌ام قرار است فردا که روز عاشورا هست هم تمرین برگزار شود. فعلاً آقای کریمی هرکاری دوست دارد انجام می‌دهد. ما منتظریم تعطیلات تمام شود و کارهای اداری از سر گرفته شود تا به وقتش به این مسائل رسیدگی کنیم.

مالک نفت طلاییه با انتقاد از برنامه نود به دلیل پوشش تمرین امروز تیم خاطرنشان کرد: برنامه نود به اندازه‌ای که مانع پیشرفت فوتبال است به رشد آن کمک نمی‌کند. با رفاقت‌هایی که در این میان وجود دارد هوای یکدیگر را دارند. برنامه نود هم در اینجا حرمت روز تاسوعا را زیر پا گذاشت و این موضوع جای تاسف دارد.

وی در پاسخ به اینکه کریمی گفته بود او هر روز مصاحبه می‌کند گفت: صحبت کردن با خبرنگاران و احترام به اصحاب رسانه کار بدی نیست و ما باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم ولی من در این مدت تا حد توان از صحبت کردن دوری کردم که چنین مسائلی پیش نیاید ولی نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود.

جهانیان در مورد ادعای کریمی مبنی بر نرفتن او به سمتش در دیدار با سپاهان هم عنوان کرد: من در بازی با پیکان نزد تیم و بازیکنان رفتم و وعده پاداش دادم ولی آقای کریمی با من سرد برخورد کرد و بعد از بازی شکست را به حضور من ربط داد و برای همین من در دیدار با سپاهان سعی کردم فاصله بگیرم تا ایشان بتواند روی بازی تمرکز کند و بعداً حرف و حدیثی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه درخشان جانشین کریمی در نفت شده است گفت: درخشان از ابتدا سرمربی تیم ما بود ولی وقتی ما آمدیم به خاطر حرف و حدیث‌های پیش آمده تصمیم گرفتیم با آقای کریمی کار کنیم و این توصیه اطرافیان بود که گفتند او محبوبیت دارد و باعث می‌شود تماشاگر جذب شود و این اشتباه از من بود که مدرک مربیگری از ایشان نخواستم و سازمان لیگ را هم مقصر می‌دانم که چرا این قرارداد را بدون مدرک ثبت کرد. خود من هم نباید اعتماد می‌کردم و بعد دیدیم به دلیل نداشتن مدرک کارت مربیگری صادر شده است. در حال حاضر هم درخشان سرمربی است و کریمی مربی و به او توصیه می‌کنم کار زیر نظر درخشان را قبول کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)