در پی ناکامی طرح انتقال پاس از تهران به همدان، بحث بازگشت دوباره این تیم به زیرمجموعه نیروی انتظامی مطرح شده است.

به گزارش نامه، پاس تهران که یکی از تیم های ریشه دار و قدیمی تهران بود و سابقه قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه داشت، در سال 86 و در تصمیمی عجیب به همدان منتقل شد که انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشت.

پاس همدان نتایج خوبی نگرفت و به دسته اول سقوط کرد و دیگر خبری از پاس قدرتمند نشد و حالا شنیده می شود که احتمال دارد بار دیگر این تیم به زیرمجموعه نیروی انتظامی بازگردد و به تهران منتقل شود.

این تیم چندین میلیارد تومان بدهی دارد و مبالغ پرداختی از سوی استانداری همدان نیز برای اداره این تیم کافی نیست و حتی با منع قانونی مواجه است.

پاس هم اکنون در رده نخست جدول گروه "ب" لیگ دسته اول قرار داشته و از شانس خوبی برای بازگشت به لیگ برتر برخوردار است اما از نظر مالی تامین نمی شود و به همین دلیل بحث بازگشت این تیم به تهران و زیرمجموعه نیروی انتظامی مطرح شده است.

پاس تهران یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران محسوب می شد. این تیم که بازیکنان بزرگی مانند وحید هاشمیان را به فوتبال ایران معرفی کرد و از بدو تاسیس تا زمان انتقال به همدان زیر مجموعه پلیس ایران محسوب می شد، با ۵ قهرمانی در لیگ فوتبال پس از پرسپولیس و استقلال، سومین باشگاه پرافتخار این جام بوده و در زمان حیات خود همراه استقلال پس از پرسپولیس دومین باشگاه پرافتخار این جام بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)