مربي تيم ملي فوتبال ايران از احتمال بازي تدارکاتي اين تيم در دوبي خبر داد.

اميد نمازي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره برنامه‌هاي تيم ملي فوتبال ايران تا بازي ششم فروردين مقابل کويت در مقدماتي جام ملتهاي آسيا، اظهار کرد: شروع اولين اردوي آتي تيم ملي همانطور که مدت‌ها پيش اعلام شد از 28 اسفند است که ما اردويي را از همين زمان در دوبي خواهيم داشت. شش روز بعد يعني چهارم فروردين از آنجا به کويت رفته و آماده مسابقه ششم فروردين با اين تيم مي‌شويم.

وي با بيان اينکه ممکن است تيم ملي در دوبي مسابقه تدارکاتي داشته باشد، گفت: در تلاش هستيم تا اين اتفاق بيافتد که پيش از بازي با کويت، ديدار تدارکاتي با تيمي که در آن زمان بتواند با ما بازي کند داشته باشيم. همين‌طور تيم ملي مي‌خواهد در ارديبهشت هم مسابقه تدارکاتي جدي‌تري انجام دهد.

نمازي در پاسخ به اين سوال که آيا حريف تدارکاتي تيم ملي يک تيم ملي بزرگ خواهد بود، گفت: هنوز مشخص نيست با چه تيمي بازي کنيم. به هر حال کادر فني هميشه دوست دارد تيم ملي با حريفان قدرتمند روبرو شود اما بايد ديد آن زمان چه تيمي مي‌تواند با ما بازي کند.

دستيار ايراني کارلوس کي‌روش در واکنش به اينکه آيا دانيل داوري براي اردوي دوبي دعوت مي‌شود، اظهار کرد: اين مساله به نظر مربي دروازه‌بانها و سرمربي تيم برمي‌گردد. هنوز بحثي در اين باره نشده اما اين دروازه‌بان و باشگاهش اعلام آمادگي کردند که هيچ مشکلي نداشته و داوري از اين پس آماده است تا درخدمت تيم ملي ايران باشد.

وي که براي هماهنگ شدن برنامه‌هاي تيم ملي با مسابقات ليگ با مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ جلسه‌اي داشت، در پاسخ به اين سوال که آيا در نهايت با سازمان ليگ توافق کرديد، به ايسنا گفت: به هر حال تعامل خوبي با هم داريد و تقريبا خواسته‌هاي ما برآورده شد. اينکه ما برنامه بازي‌هاي ليگ تا پايان فصل را مي‌دانيم و مي‌توانيم برنامه‌ريزي دقيقي داشته باشيم، براي ما خوب است. ضمن اينکه پس از هفته پاياني ليگ در دهه سوم ارديبهشت بازيکنان به اردوي تيم ملي مي‌پيوندند تا براي بازي‌هاي حساس خردادماه آماده شويم.

نمازي در پاسخ به اين سوال که برنامه کادر فني در اسفندماه چيست نيز خاطرنشان کرد: ما فعلا مسابقات را به طور کامل زير نظر داريم و بازيکنان را ارزيابي مي‌کنيم. به خاطر تقويم فشرده بازي‌هاي ليگ و رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، امکان برگزاري اردوهاي مقطعي در اسفند پيدا نکرديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)