مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در سفر به جمهوری چک پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور را مطرح کرد.

 

در حاشیه اجلاس فدراسیون بین المللی فدراسیون فوتبال در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی مذاکراتی بین مسئولان دو فدراسیون ایران و جمهوری چک انجام شد که باب تازه‌ای را در مناسبات فدراسیون‌های دو کشور باز کرد.


در همین راستا مقرر شد فدراسیون‌های ایران و جمهوری چک ضمن تعامل و همکاری با یکدیگر امکان برگزاری دیدارهای دوستانه در سطوح مختلف را فراهم کنند.


با گذشت بیش از یک ماه از نخستین جلسه مسئولان دو فدراسیون ایران و جمهوری چک، روز یکشنبه عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال سفری به جمهوری چک داشت تا مذاکراتی با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور داشته باشد. ترابیان روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال جمهوری چک حاضر شد و پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورمان را با تصمیم گیرندگان فدراسیون فوتبال این کشور اروپایی در میان گذاشت.


مهم ترین پیشنهاد مطرح شده در این نشست، برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان و نیز تیم‌های ملی فوتسال دو کشور بود.


شرایط و پیشنهادهای دو فدراسیون ایران و جمهوری چک مطرح و مقرر شد طرفین با بررسی شرایط و تقویم و برنامه دیدارهای ملی خود در این خصوص تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.


همچنین از سوی فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال جمهوری چک پیشنهاد شد در صورت تمایل تیم‌های مختلف این کشور در ماه‌های سرد سال به کشورمان آمده و اردوهای آماده سازی خود را در شهرهای جنوبی ایران برپا کنند.


جمهوری چک در آخرین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال با 769 امتیاز رتبه سی و یکم جهان را در اختیار دارد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)