مرجع خبری پرسپولیس : مامادو تال مدافع بورکینافاسویی پرسپولیس در بازگشت از سفر به کشورش تاخیر داشت و این مساله با اعتراض کادرفنی پرسپولیس همراه بوده است.

مامادو تال همانند تمام خارجی های سال های اخیر پرسپولیس و فوتبال ایران پس از سفر به کشورش کمی دیر کرد و چند روزی همه را در انتظار گذاشت تا بازگردد.

قرار بود این بازیکن به اردوی پرسپولیس در کیش برسد ولی مامادو تال همه را سر کار گذاشت و  در نهایت صبح دیروز بازگشت و پس از تمرین اختصاصی نیز به باشگاه رفت تا 30 درصد از قراردادش را بگیرد.

روز گذشته نیز شنیدیم این بازیکن به این علت اختصاصی تمرین کرده که اجازه تمرین گروهی نداشته زیرا حمید استیلی قصد برخورد با این بازیکن را دارد از همین رو نگذاشته او همراه سایرین کار کند. از سوی دیگر شنیده های ما حکایت از آن دارد که استیلی دیروز راهی باشگاه شده بود و در خصوص این بازیکن هم دقایقی با سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به صحبت پرداخته.

شرایط مامادوتال ، تنها بازیکن خارجی این فصل پرسپولیس اصلا جالب نیست و شاید در نیم فصل این بازیکن از پرسپولیس جدا شود. در همان 20 دقیقه حضور این بازیکن برابر مس سرچشمه نیز نمایش فنی جالبی در حد پرسپولیس از خود ارائه نداد و از طرف دیگر اعضای کادرفنی هم مانند سابق از او حمایت نمی کنند.

 

پرسپولیس فصل گذشته آرفی و تیاگو را به عنوان بازیکن خارجی در ترکیب داشت که در فصل جاری مامادوتال جای آن ها را پر کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)