چهارشنبه 9 بهمن(14:40) 

مرجع خبری پرسپولیس :  احتمال حضور سرمربي خارجي قبل از دربي ضعيف است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ، پيرامون روند مذاکراتش با گزينه هاي خارجي سرمربيگري اين باشگاه گفت: هنوز اتفاق تازه اي رخ نداده است و کادر فني کنوني پرقدرت به کار خود ادامه مي دهد.

عباس انصاري فرد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس که اين روزها کمتر در دسترس خبرنگاران قرار دارد، گفت: “مذاکراتي را با گزينه‌هاي خارجي مورد نظرمان داشته ايم اما تا اين لحظه اتفاق خاصي رخ نداده و اگر توافقي حاصل شود اعلام مي کنيم.”

انصاري فرد در ادامه افزود: “کادر فني کنوني پرسپوليس و در راس آن آقاي افشين پيرواني پرقدرت به کارخود ادامه مي دهند و مشکلي تيم ما را تهديد نمي کند.”

مديرعامل سرخپوشان در پاسخ با اين پرسش که آيا سرمربي خارجي قبل از دربي به ايران مي آيد، گفت: “بعيد است اين اتفاق بيفتد و همانطور که گفتم کادر فني کنوني با قدرت تمام کار خود را ادامه مي دهد.”

نمايندگان هاجي پشنهاد دادند، اما پيرواني به كارش ادامه مي‌دهد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاييد خببر پيشنهاد كئورگي هاجي از كادر فني فعلي اين تيم حمايت كرد.

عباس انصاري فرد اظهار داشت: نمي‌دانم چرا مسئله سرمربيگري پرسپوليس را اينقدر بزرگ كرده اند. ما در اين باره فعلا اقدامي نكرده‌ايم.
وي افزود: پرسپوليس در آينده‌اي نزديك ديدارهاي حساسي مقابل استقلال و در ليگ قهرمانان آسيا پيش رو دارد و ما بايد تمركزمان را به آنها معطوف كنيم. براي چندمين بار اعلام مي‌كنم كه پيرواني با قدرت در پرسپوليس به كار خود ادامه مي دهد و هيات مديره از او حمايت خواهد كرد.
انصاري فرد درباره مذاكره باشگاه پرسپوليس با گئورگي هاجي عنوان كرد:

ما با هيچكس به صورت قطعي صحبت نكرديم. نمايندگان هاجي متوجه شايعات اخير شده بودند. آنها با ما تماس گرفتند و پيشنهاد او را به ما دادند اما ما هيچگونه عكس‌العملي در مقابل اين پيشنهاد نداشتيم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شايهه جذب رضا عنايتي گفت: نه پيشنهاد 200 ميليوني به او داده‌ايم و نه كسي درخواست جذب اين بازيكن را كرده است. من به هيچ كس نگفتم به او پيغام دهد كه به پرسپوليس بيايد.
وي درباره خبري مبني بر مذاكره با 15 مربي خارجي تاكيد كرد: نمي‌دانم اين حرف‌ها از كجا نشات مي گيرد. شايد من با 50 نفر هم صحبت كرده باشم ولي تاكنون هيچ چيز مشخص نشده كه بخواهم اعلام كنم. اينها ساخته ذهن برخي از افراد است اما ما نگاه وسيع‌تري به اين مسئله داريم.
انصاري فرد يادآور شد: دوست دارم اول مشكلات پرسپوليس را حل كنم و اين تيم را به جايگاه شايسته اي برسانم و بعد از آن حرف بزنم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در باره خصوصي سازي اين باشگاه عنوان كرد: در خصوص اين مسائل بزرگان باشگاه مانند مهندس علي‌آبادي؛ رئيس مجمع و مسئولان ديگر بايد حرف بزنند. من طبق وظيفه به كارم تا موقعي كه دستور دهند ادامه مي دهم.
انصاري فرد درباره واگذاري اين تيم به وزارت صنايع گفت: اين مورد تقريبا منتفي است و بهتر است كه ديگر دنبالش را نگيريم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه تا به حال براي پرسپوليس چه كار كرده‌ايد؛ گفت: از تمام توانم براي موفقيت تيم استفاده كردم. هنوز زود است كه آنها را بازگو كنم. هر وقت لازم شد و توانستم به اين تيم خدمت لازم را كنم آنرا توضيح مي‌دهم.
انصاري‌فرد در باره جلسه امروز با افشين پيرواني اظهار داشت: پيرواني سرمربي تيم است و من با او دقايقي گفت و گو كردم. بايد طبق وظيفه‌ام مشكلات او و ساير موارد را جويا مي‌شدم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: شب گذشته جلسه‌ هيات مديره نداشتيم ولي هميشه به پيرواني قوت قلب داده‌ايم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)