مرجع خبری پرسپولیس : به احتمال فراوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس را به جهت رفتار تماشاگرانش در دیدار مقابل بنیادکار جریمه خواهد کرد.

به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتار تماشاگران خود در دیدار با بنیادکار ازبکستان با محرومیت و جرائمی از سوی AFC روبرو خواهد شد.

 در پی پرتاب نارنجک دستی و برخی اشیاء به داخل زمین در اواخر دیدار پرسپولیس با بنیادکار ازبکستان و خسارت های وارده از سوی تماشاگران به امکانات ورزشگاه آزادی و شکسته شدن شیشه های اتومبیل ها و چراغ های روشنایی این مجموعه، به احتمال زیاد AFC  محرومیت ها و جرائمی را برای باشگاه در نظر خواهد گرفت.

حوادث شامگاه چهارشنبه درحالی صورت گرفت که سوزوکی رئیس لیگ حرفه ای آسیا و مازن رمضان ناظر لبنانی این دیدار از نزدیک شاهد اعمال و رفتار تماشاگران خشمگین پرسپولیس بودند و قطعا در گزارش های خود اتفاقات این دیدار را به کمیته انضباطی AFC منعکس خواهند کرد.

شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خشم و ناراحتی هواداران پرشمار این تیم که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند را برانگیخت تا جائیکه دامنه خشونت تماشاگران به خیابان های اطراف ورزشگاه آزادی و شکستن شیشه اتومبیل ها نیز کشیده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)