پرسپولیس نیوز: آقای گل فوتبال جهان برای ارائه توضیح درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی به اداره آگاهی احضار شد.

علی دایی از احضار هفته پیش خود به اداره آگاهی برای ارائه توضیحات درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

علی دایی طبق تصویر احضاریه‌ای که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است باید در تاریخ ۴ مهرماه ۱۳۹۷ در پلیس آگاهی ناجا حاضر می‌شده است تا پاره‌ای توضیحات را درباره نحوه، چگونگی و میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای زلزله زدگان کرمانشاه ارائه کند.

آقای گل فوتبال جهان با انتشار تصویر احضاریه که مربوط به چهارشنبه هفته گذشته است، نوشت: “آخر و عاقبت یازده ماه تلاش شبانه روزی برای ساخت و ساز خانه‌های مردم زلزله زده کرمانشاه: احضار به آگاهی.”

دایی در این خصوص نوشت: آخر و عاقبت یازده ماه تلاش شبانه روزی برای ساخت و ساز خانه های مردم زلزله زده کرمانشاه: احضار به آگاهی. مسئولینی که در این مدت به جای اینکه حامی من در ارائه خدمات بهتر به هموطنان نیازمند باشند فقط موجب دلسردی و اختلال در این امر شدند
به خاطر وظیفه انسانی و اخلاقی از روز زلزله شروع کردم به کمک رسانی، یک بار دادسرای اصفهان و بعد دادسرای مشهد حسابم را بست. سپس مقامات رسمی و غیر رسمی با کمترین تحقیق شایعه پراکنی کردند و بیشتر توان فکری و مالی من، صرف پاسخگویی به مراجع شد.
از روز اول در این صفحه، تمامی مراحل کمک رسانی را قدم به قدم نشان دادم و الان هم معلوم نیست اصلا شاکی چه کسی است چون مردم که همیشه به من محبت داشتند. با پیشرفته ترین تکنولوژی و بهترین نوع مصالح، خانه سازی را شروع کردم و ادامه می دهم چون اعتقاد دارم باید کار را اصولی انجام داد
کمک های نقدی شما عزیزان همراه سود تعلق گرفته مبلغ یازده میلیارد و صد و بیست و سه میلیون تومان بوده که محل هزینه ریال به ریال این پول تا به الان، در دو جلد زونکن به همراه تمامی مدارک ارائه شد
هرگز مایل به طرح این موضوع نبودم اما در این راه بارها از حساب شخصی خودم برای تسریع کار ساخت و ساز هزینه کردم و امروز می بینیم که سرانجام تلاش هایمان برگه احضاریه بوده است.
اما بالاترین محکمه و بهترین قاضی مردم می باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)