مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان با اخلاق و محجوب پرسپولیس طی دو بازی، دروازه این تیم را بسته نگاه داشت. وی در این خصوص به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم این روند ادامه یابد تا بتوانیم به صدر جدول برسیم.

 

رحمان در ادامه افزود: این دومین دیداری بود که پرسپولیس گل نخورد. 180 دقیقه ای که در درون دروازه بودم، توانستم با کمک بچه ها و تمرینات موثر کادر فنی به این مهم دست یابم.

 

گل خوردن یا نخوردن، یک کار تیمی است و مختص یک بازیکن حتی دروازه بان نمی شود. خدا را شکر می کنم در دو بازی، گلی دریافت نکردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما در حال حاضر روی نوار برد هستیم و تلاش می کنیم این روند برای جبران امتیازات از دست رفته نیم فصل اول، حفظ شود.

 

وی در مورد اعتماد به نفس خود نیز گفت: تمرینات مفیدی را زیر نظر کادر فنی انجام داده و روز به روز تجربیات خودمان را افزایش می دهیم تا با روحیه ای بالا و تقویت نقاط ضعف به شرایط آرمانی برسیم و با اعتماد به نفس کامل در برابر حریفان حاضر شویم.

 

رحمان احمدی در مورد حضور در تیم ملی افزود: اگر شرایط بدنی و روحی ام در همین وضعیت بماند و حتی افزایش یابد، حتما نظر کادر فنی تیم ملی را جلب خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)