دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخلاف شایعاتی که در هفته‌های گذشته مطرح شده، نه بنگر و نه هیچ احدی از پرسپولیس با من تماس نگرفته و من هیچ مشکلی برای تداوم حضور در سپاهان ندارم.

با جدایی حسین فرکی از سپاهان و حضور ایگور استیماچ در جمع طلایی‌پوشان اصفهان، رحمان احمدی دوباره به ترکیب اصلی تیم اصفهانی بازگشته و این روزها دروازه‌بان اصلی ترکیب اصلی سپاهان به شمار می‌رود.

این دروازه‌بان سپاهان اگرچه در ضربات دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد اما به شدت مورد حمایت سرمربی تیم خود قرار گرفت.

احمدی که این روزها در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود، به دنبال آن است که هرطور شده خود را به ایگور استیماچ ثابت کند و نشان دهد که استیماچ در انتخاب او به عنوان سنگربان اصلی تیمش اشتباه نکرده است.

وی که در هفته‌های گذشته شایعه حضورش در پرسپولیس نیز به گوش می‌رسید، درباره این شایعه و بحث‌های مختلف اطراف سپاهان و حاشیه‌های این تیم، با ما به گفت‌وگو نشست.

 شرایط سپاهان در آستانه دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز و آغاز دوباره لیگ برتر چگونه است؟

رحمان احمدی: شرایط من و تیم سپاهان بد نیست و همه چیز خوب است. ما در حال حاضر تمرینات خود را صورت می‌دهیم و برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز آماده می‌شویم. به دنبال آن هستیم که در تبریز بازی خوبی انجام داده و با امتیاز از شهر تبریز به اصفهان بازگردیم.

 به هر حال با توجه به اینکه سپاهان در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان جام حذفی را از دست داد، بدون شک دیدارهای لیگ برتر حال اهمیت چندین برابر برای این تیم پیدا کرده‌اند. درست است؟

رحمان احمدی: بله. این مسابقه یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما به‌شمار می‌رود چراکه ما در حال حاضر نیاز مبرم به این سه امتیاز داریم. البته گسترش فولاد تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و ما در تبریز بازی سختی پیش‌رو داریم اما تمام هدف بازیکنان و کادر فنی این است که با برنامه‌ریزی مناسب برای این مسابقه، فوتبال خوبی ارائه کرده و بتوانیم نتیجه بگیریم. ما باید به صدر جدول نزدیک‌تر شویم و به 3 امتیاز این مسابقه برای رسیدن به هدف خود، نیاز قابل توجهی داریم.

 کار کردن با استیماچ چگونه است؟ شنیده‌ایم که او خودش همراه با بازیکنان تمرین می‌کند و تلاش او بر افزایش انرژی بازیکنان است.

رحمان احمدی: بله. وی یک سرمربی بسیار پر انرژی و خوب به شمار می‌رود و شخص مثبتی به شمار می‌رود که هر روز انرژی مثبت زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. من فکر می‌کنم در صورت تداوم این روند، سپاهان خیلی سریع به جایگاه خوب گذشته خود باز می‌گردد و بدون شک ما با آقای استیماچ، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار خواهیم رفت و 100 درصد در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، قهرمان لیگ می‌شویم.

 ما تاکنون ندیده بودیم که در ایران یک سرمربی اینقدر محکم از دروازه‌بان تیمش دفاع کند؛ داستان دفاع محکم استیماچ از تو بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن چه بود؟

رحمان احمدی: خب به هر حال به‌نظر من این تقصیر برخی همکاران شما یا کسانی است که می‌خواهند نسبت به نیمکت‌نشینی من یا شهاب گردان حساسیت ایجاد کنند. من و شهاب هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم اما نمی‌دانم چه اصراری است که برخی می‌خواهند به آقای استیماچ بگویند چرا از رحمان استفاده می‌کنید و من نمی‌دانم دلیل این موضوع چیست؟ من مشکلی با تصمیمات سرمربی ندارم و زمانی که شهاب گردان بازی می‌کرد، تمام سعی و تلاش من بر این بود که حتی روی نیمکت، به شهاب کمک کنم تا تیم موفق باشد.

در حال حاضر نیز که من بازی می‌کنم، شهاب همان کار را می‌کند و برای ما موفقیت تیم مهم است. درست است شهاب یا من به خاطر بازی نکردن ناراحت می‌شویم اما این دلیل نمی‌شود که به تیم ضربه بزنم یا مسئله ایجاد کنم. درست است که شهاب در حال حاضر برای سپاهان بازی نمی‌کند اما تلاش می‌کند با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده، سعی و تلاش کرده و برای تیم بازی کند.

همانطور که من سعی و تلاشم را کردم و بدون حاشیه و هیچ مشکلی، در تمرینات حضور پیدا کردم و خوشحال هستم که حالا سرمربی تشخیص داده که من در ترکیب تیم به میدان بروم امیدوارم که پاسخ اعتماد او را به بهترین شکل بردم.

 در هفته‌های گذشته بحث شایعه حضور در پرسپولیس، در برخی رسانه‌ها مطرح شد و حالا که به میانه‌های فصل نزدیک می‌شویم، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. داستان این پرسپولیسی شدن دوباره تو چیست؟

رحمان احمدی: ببینید، هیچ احدالناسی نه بازیکن، نه مربی، نه مسئول باشگاه و نه کادر فنی پرسپولیس با من تماس نگرفته است. به هر حال باید کسی تماس بگیرد که من بگویم بله فلان شخص با من تماس گرفته است! وقتی چنین تماسی وجود نداشته، چرا من باید بگویم که این اتفاق صورت گرفته و با من تماس داشته‌اند؟ در ضمن من با باشگاه سپاهان شرایط خوبی دارم و چه برای این باشگاه بازی کنم و چه نکنم، دلم نمی‌خواهد که از این باشگاه اصفهانی جدا شوم و سعی من، تلاش برای موفقیتت تیمم است.

من در حال حاضر از تیمی که در آن هستم، به خوبی رضایت دارم و هیچ مشکلی نداشته و دلیلی ندارد که بخواهم تیمم را عوض کنم. برخی می‌گفتند محسن بنگر یا نورمحمدی با من تماس گرفته‌اند اما باور کنید نه آنها و نه دیگر افراد از پرسپولیس تا این لحظه با من تماس نگرفته‌اند. جای من هم در باشگاه سپاهان بسیار خوب است و از شرایطم در این تیم راضی هستم. البته در صورتی که باشگاه مرا نخواهد، بحثش جدا است اما در حال حاضر من تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 با توجه به نایب‌قهرمانی سپاهان در آسیا و این همه قهرمانی لیگ برتر، موفقیت در لیگ دیگر هواداران این تیم را ارضا نمی‌کند. به نظرت شرایط سپاهان به گونه‌ای هست که امسال در لیگ قهرمانان آسیا یک تیم مدعی باشد؟

رحمان احمدی: سبک تمرینات آقای استیماچ و کارهای تاکتیکی او نشان می‌دهد که بدون شک سپاهان امسال در جام باشگاه‌های آسیا به موفقیتی بزرگ دست پیدا می‌کند. واقعاً استیماچ از نظر فنی نکات خوبی را به تیم وارد می‌کند و این موضوع به تیم کمک می‌کند و با گذشت زمان اندک، سبک بازی و نوع بازی و کارهای تاکتیکی نشان می‌دهد که تغییر در سیستم بازی و کار تیمی ما ایجاد شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)