پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال باشگاه الدحیل قطر از آمادگی برای نبرد با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

اسماعیل احمد درباره بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: آماده‌سازی تیم الدحیل پس از ملحق‌شدن بازیکنان المپیک قطر و پایان‌یافتن مصدومیت عاصم مادیبو به خوبی پیش می‌رود. بازیکنان تیم الدحیل تلاش خود را در تمرین‌ها برای اطمینان از کسب نتیجه مثبت برابر پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهند.

مدیر تیم فوتبال باشگاه الدحیل قطر ادامه داد: ما در بازی با پرسپولیس منتظر حضور تماشاگران قطری در ورزشگاه خلیفه دوحه و حمایت از تیم الدحیل هستیم. آنها نقش کلیدی در پیروزی تیم الدحیل برابر پرسپولیس خواهند داشت. الدحیل نماینده فوتبال قطر است و بدین‌خاطر منتظر حضور تماشاگران قطری هستیم.

محمد موسی، مدافع تیم الدحیل قطر نیز درباره رویارویی با پرسپولیس اظهار داشت: آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم و بازیکنان از تمرکز بالایی برخوردار هستند. آماده هستیم تا دستورهای کادر فنی را در بازی مهم با پرسپولیس اجرایی کنیم. تلاش ما پیروزی در این بازی و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و سپس بازی فینال خواهد بود.

وی افزود: الدحیل تیم بزرگی است و پیروزی را هدف همیشگی خود در هر بازی و تورنمنتی ترسیم کرده‌ایم. ما تاکنون در هیچ بازی لیگ قهرمانان آسیا بازنده نشدیم و این‌بار پیش روی ما تیم قدرتمندی قرار دارد. با اعتماد به نفسی که در بازیکنان الدحیل می‌بینم به دنبال یک پیروزی آسان در دوحه و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

خالد مفتاح، دیگر بازیکن تیم الدحیل قطر نیز می‌گوید: یک بازی تاریخی را پیش‌رو داریم و باید با کسب نتیجه لازم اطمینان از صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاصل شود. ما سطح فنی خوبی را به نمایش گذاشتیم. همه در باشگاه الدحیل تلاش می‌کنند تا رویای هواداران برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا عملی شود.

دیدار رفت الدحیل قطر ــ پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)