استقلال نگران داوری دیدار با پرسپولیس نیست

مرجع خبری پرسپولیس : با تشخیص کادر فنی تیم فوتبال استقلال نام مجتبی جباری در فهرست 18 نفره این تیم برای دیدار با پرسپولیس قرار نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده می کند از روز یکشنبه تمریناتش را پشت درهای بسته برگزار کرد که البته در برخی روزها هواداران هم این تمرینات را از نزدیک تماشا کردند!

استقلال نگران داوری نیست!

محمدسررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با اشاره به انتخاب داور ایرانی(محسن ترکی) برای این دیدار گفت: هرگز نگران داوری نیستیم چرا که به عدالت و پاکی داوران اعتقاد راسخ داریم، هرچند عده‌ای بر این باورند که با عنایت به جوسازی‌های بازی رفت شاید استقلال در این مسابقه از داوری متضرر شود ولیکن مجموعه استقلال به هیچ عنوان به این مساله اعتقاد ندارد و تابع انتخاب فدراسیون فوتبال و کمیته داوران است.

برنامه های ویژه برای هواداران

 

باشگاه فرهنگی- ورشی استقلال در اطلاعیه ای از کلیه هواداران شهرستانی و تهرانی خود خواست کرد در صورتی که در ساعات پایانی شب به استادیوم آزادی عزیمت می کنند، می توانند در دربهای غربی و شرقی این مجموعه استقرار و از امکانات اختصاص یافته استفاده نمایند!

تسلیت فتح الله زاده به حمید استیلی

علی فتح الله زاده طی تماسی تلفنی با حمید استیلی درگذشت مسعود برادر وی را تسلیت گفت. در این گفتگوی تلفنی، مدیریت باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف از این حادثه اظهار داشت امیدوارم خداوند متعال صبر و بردباری به خانواده استیلی عنایت فرماید.

جباری خارج از فهرست استقلال

مجتبی جباری که فصل پرسروصدایی را پشت سرمی گذارد با تشخیص کادر فنی از فهرست 18 نفره این تیم برای دیدار با پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد. جباری که به دنبال مصاحبه ای تند علیه باشگاه با محرومیت مواجه شده بود، از سوی کمیته انضباطی مورد بخشش قرار گرفت تا به شهراورد تهران برسد اما کادر فنی تصمیم گرفته است او در جمع آبی پوشان برای این بازی نباشد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)