مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

قبل از بازي با استقلال اهواز كسي به زمان برگزاري آن معترض نبود اما همين كه سوت پايان را شنيديم مديرعامل پرسپوليس شروع به گلايه كرد و خطاب به نماينده سازمان ليگ گفت كه به‌خاطر خستگي ملي‌پوشان اين بازي بايد يك روز به تاخير مي‌افتاد.

عباس انصاري‌فرد كه چهارشنبه گذشته از مالزي برگشته، در مهر ماه هم براي حضور در دومين نشست مديران AFC سفري ديگر به اين كشور خواهد داشت.

براي پرداخت طلب معوقه مجموعه عمل، مديرعامل پرسپوليس وعده دو هفته بعد را داد. البته 15 ميليون تومان از اين مبلغ صبح ديروز پرداخت شد اما باشگاه قول داد كه 25‌ميليون باقيمانده تا دو هفته ديگر پرداخت مي‌شود.


در زمان فعاليت 6 ماهه وينگادا در پرسپوليس اين مربي حتي يك بار هم در كنفرانس مطبوعاتي حاضر نشد و حالا مديرعامل باشگاه قول داده جبران كند. به همين خاطر قرار شده زلاتكو كرانچار ماهي يك بار در كنفرانس خبري جوابگوي خبرنگاران باشد.
پرسپوليس بازي دوم را هم نااميدكننده به آخر رساند اما

قرار نيست بابت اين تساوي جريمه شود. انصاري‌فرد گفته كه نمي‌خواهد با جريمه بازيكنان روحيه آنها را تضعيف كند.


زميني كه براي ساخت ورزشگاه اختصاصي چند سال قبل در اختيار باشگاه قرار گرفته بود پس گرفته شده اما مديران پرسپوليس به‌دنبال پس گرفتن آن هستند. در اين باره مذاكراتي با وزارت مسكن و شهرسازي هم انجام شده و باشگاه حتي نقشه اصلي آنرا هم تهيه كرده است.

كمك 250 ميليوني سازمان امروز و فردا به حساب باشگاه واريز مي‌شود. در اين‌باره عباس انصاري‌فرد ديروز صحبتي تلفني با علي‌آبادي داشت و قول گرفت كه اين مبلغ تا فردا پرداخت مي‌شود.

بيمه رازي حداقل تا دو هفته ديگر اسپانسر پرسپوليس خواهد بود. با توجه به نامشخص بودن وضعيت اسپانسر اصلي، مديران باشگاه براي دو بازي بعدي هم با مسوولان بيمه رازي توافق كردند.


در روزي كه تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم بودند، نزديك به 300 نفر از جايگاه ويژه بازي پرسپوليس- استقلال اهواز را تماشا مي‌كردند و همين مساله انتقادهاي تازه‌اي را به سمت مديرعامل هدايت كرد. حال آنكه انصاري‌فرد مي‌گويد: «فقط 10 نفر از آنها از باشگاه آمده بودند و بقيه را من هم نمي‌شناختم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)