مرجع خبری پرسپولیس : مهمترين برنامه تشريفات قبل از بازي شنبه تقدير از پرسپوليسي‌ها استيل‌آذين است. كريمي، استيلي، عابديان، كاويانپور، عزيزيان و كعبي افرادي هستند كه باشگاه پرسپوليس از آنها تقدير خواهد كرد.
بعد از اظهارنظرهاي نيكبخت درباره حضورش در پرسپوليس و واكنش مسوولان تراكتورسازي، حبيب كاشاني به اين بازيكن پيغام داده كه درباره پرسپوليس فعلا حرفي به زبان نياورد.
عباس انصاري‌فرد به سازمان تربيت بدني احضار شده و قرار است امروز مدارك خود درباره قرارداد دو بازيكن برزيلي پرسپوليس را به سازمان ارائه دهد.
براي آناليز حريف اين هفته پرسپوليس، فيلم دو بازي اخير استيل‌آذين ديروز به دست كرانچار رسيد.
محسن خليلي هنوز مشتري دستگاه‌هاي فيزيوتراپي است و قطعا به بازي با استيل‌آذين نمي‌رسد. شيث هم به خاطر سرماخوردگي و كشيدگي عضلات پشت پا شانس حضور در اين بازي را از دست داده است.
حبيب كاشاني با ارسال نامه‌اي به محمدرضا ساكت، فوت هوادار سپاهان را تسليت گفت و براي راه‌اندازي ورزشگاه نقش‌جهان ابراز اميدواري كرد.
رابطه كاشاني و هدايتي ديگر مثل قبل دوستانه نيست. به همين خاطر صبح شنبه جلسه‌اي با حضور سعيدلو و براي پايان دادن به اختلاف‌ها تشكيل شد كه البته نتيجه موفقيت‌آميزي هم نداشت.
بعد از قطعيت يافتن جدايي حلافي و احتمالا آرفي، حبيب كاشاني به نيك‌نفس و فرضيات هم گفته: «براي بازي كردن بهتر است به تيم ديگري برويد وگرنه در فوتبال به جايي نمي‌رسيد.»
در پاسخ به اعتراض پرسپوليس، CAS داوري يوناني را براي قضاوت در پرونده شكايت آنها جايگزين داور اسراييلي كرد. در اين باره وكيل باشگاه بعد از ملاقات با شاكيان، براي دفاع به دادگاه خواهد رفت.
معاون حقوقي پرسپوليس ديروز اعلام كرد كه مشكل باشگاه با بازيكنان پانامايي حل شده و به محض تامين منابع مالي، طلب آنها پرداخت مي‌شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)