مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

تمامي پرسپوليسي‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند. بعد از ممنوع‌المصاحبه شدن عباس انصاري‌فرد و اعضاي هيات مديره، مديرعامل پرسپوليس هم مربيان و بازيكنان تيم را تا بعد از دربي ممنوع‌المصاحبه كرد.

ليدرهاي پرسپوليس قبل از دربي ديداري با رييس كميته انضباطي خواهند داشت. اين جلسه فردا برگزار مي‌شود و شريفي براي جلوگيري از بروز حاشيه در دربي، ليدرها را توجيه خواهد كرد.
عباس انصاري‌فرد و واعظ آشتياني از ساعت 10 امروز در محل استانداري، در جلسه‌اي با حضور مسوولان اين ارگان، مسوولان شوراي تامين تهران و مديران فدراسيون شركت مي‌كنند تا راهكارهاي برگزاري هرچه بهتر و بدون حاشيه دربي را مرور كنند.
در راه‌اندازي سامانه تلفني پرسپوليس، شركت انفورماتيك ايران با باشگاه همكاري خواهد كرد. قرار است هواداران از طريق اين سامانه عضويت در سايت و كانون هواداران باشگاه را بپذيرند و از خدمات ويژه پرسپوليس استفاده كنند.
در روزهايي كه نام محمد دادگان براي مديرعاملي پرسپوليس مطرح شده، زمان‌آبادي يكي از نزديكان دادگان مدعي شده كه او در اين باره صحبتي با سعيدلو نداشته و تنها يكي از نماينده‌هاي رييس سازمان يك بار به صورت تلفني با او گفت‌وگو كرده است.
حبيب كاشاني ديروز در جلسه‌اي ويژه در شوراي شهر ميزبان عباس انصاري‌فرد بود و درباره وضعيت مالي پرسپوليس و دربي با او گفت‌وگو كرد. كاشاني قرار است در اردوي پرسپوليس قبل از دربي جمعه هم حاضر شود و به بازيكنان روحيه بدهد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)