مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

مهدي و مجتبي شيري ديروز براي دومين روز متوالي براي حل مشكلات مالي خود و تهيه مسكن به ملاقات عباس انصاري‌فرد رفتند. انصاري‌فرد قصد دارد قبل از دربي با تك تك بازيكنان صحبت كرده و مشكلات‌شان را بشنود.

كانون مشوقين باشگاه قصد دارد در بازي با پيكان مقابل حاشيه‌سازان در ورزشگاه بايستد. همچنين اين كانون قصد دارد در تشكيلات خود از هواداران نخبه پرسپوليس استفاده كند.


مصدوميت عضله همسترينگ كريم باقري باعث شد وي ديروز از پاي مصدوم خود MRI بگيرد. گفته مي‌شود

 باقري قطعا به ديدار پيكان نمي‌رسد و حضور او در دربي پايتخت نيز در هاله‌اي از ابهام است.
قرار بود روز گذشته دوباره از پاي مصدوم تياگو MRI گرفته شود تا ميزان مصدوميت او مشخص شود. همچنين اكبر صغيري كه مقابل شن ساي اراك مصدوم شد نيز ديروز از پاي مصدوم خود MRI گرفت.


در نظرسنجي سايت باشگاه كريم باقري با 868 امتياز بهترين بازيكن پرسپوليس در ديدار با شاهين بوشهر انتخاب شد و پس از باقري، مجتبي زارع با 571 امتياز نفر دوم شد. تا اينجا و در جدول كلي، باقري، معمارزاده و پروين نفرات اول تا سوم برترين بازيكنان اين فصل پرسپوليس از نگاه هواداران هستند.


عباس انصاري‌فرد در سالن 12 هزار نفري با علي سعيدلو درباره طرح اسپانسر ميلياردي پرسپوليس صحبت كرد اما در جواب اين جمله كوتاه را شنيد: «در دست بررسي است
عباس انصاري‌فرد حضور علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس در ديدار با استقلال را تكذيب كرد و گفت: «اينها توطئه‌هايي است كه قبل از دربي براي پرسپوليس درست مي‌كنند. من به هواداران اعلام مي‌كنم كه گول اين حرف‌ها را نخورند و با تمركز بيشتر به تشويق پرسپوليس بپردازند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)