مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

قرار شده طي همكاري باشگاه پرسپوليس و بانك خصوصي «تات»، به پيشكسوتان پرسپوليس وام بدون بهره پرداخت شود. همچنين قرار است پيشكسوتان پرسپوليس صاحب كارت عابربانك «تات» شوند.

پرونده طلب 37 ميليون توماني حسين آروني قائم مقام باشگاه پرسپوليس در زمان مديريت اكبر غمخوار دوباره باز شده است. از قرار معلوم باشگاه پرسپوليس به پرداخت اين 37 ميليون محكوم شده اما بنا به درخواست باشگاه و به خاطر نقص در مدارك، اين پرونده به دادگاه تجديد نظر رفته است.

بنا به گفته توليت معاون حقوقي باشگاه ظرف روزهاي آينده و با استقرار سيستم كامپيوتري مجهز در باشگاه به پرونده‌هاي اداري و مالي رسيدگي خواهد شد تا تراز مالي امسال مشخص و به اداره ماليات گزارش شود تا مشكلات سال گذشته پيش نيايد.

در راستاي قانونمند كردن برنامه‌هاي اقتصادي باشگاه پرسپوليس،

 به غير از بازيكنان و كادر فني بايد قرارداد كليه افراد حقوقي و حقيقي مرتبط با باشگاه مورد بررسي قرار گيرد تا نحوه همكاري آنها با باشگاه ساماندهي شود.


قرار شده طي روزهاي آينده بابت همكاري اوليه «به گل» و پرسپوليس 40 ميليون تومان نصيب باشگاه شود. بنا بر شنيده‌ها «به گل» قصد دارد با پرسپوليس قراردادي يكساله به مبلغ 3/1 ميليارد منعقد كند اما پرسپوليس روي رقم 5/1 ميليارد نظر دارد. همچنين به‌گل در نظر دارد 400 ميليون تومان به عنوان پيش قرارداد بدهد و باقي مبلغ را طي دو قسط در پايان سال جاري و خرداد ماه سال آينده پرداخت كند اما باشگاه پرسپوليس روي مبلغ 600 ميليون تومان به عنوان پيش قسط نظر دارد و مي‌خواهد موعد چك‌هاي باقي مبلغ نيز زودتر از زمان اعلام شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)