مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

*تا نقد نشدن چك 40 ميليوني باشگاه، پرسپوليسي‌ها حق تمرين در مجموعه عمل را ندارند. البته آنها با وعده وعيد اجازه انجام آخرين تمرين قبل از بازي امروز را هم گرفتند ولي مسوولان مجموعه حاضر نيستند مهلت بيشتري بدهند.

*مذاكره با تعاوني اعتباري شهر دوباره از سر گرفته شده و اگر در جلسه پنج‌شنبه، به‌گل با افزايش مبلغ موافقت نكند تعاوني اعتباري شهر دوباره اسپانسر پرسپوليس مي شود.
*سازماندهي‌ها ليدرها و هماهنگي‌شان با باشگاه از جمله برنامه‌هاي كاشاني است و به همين خاطر مديرعامل هفته بعد در جلسه‌اي با ليدرها صحبت خواهد كرد.
*تا امروز علاوه بر استيلي، مهاجراني و عابديان هم با انتقال علي كريمي به پرسپوليس مخالفت كرده‌اند و از طرفي مي شنويم كه تنها در صورت حضور هدايتي در هيات مديره پرسپوليس است كه علي كريمي هم برمي‌گردد.
*با توجه به فرصت سه ماهه كاشاني براي سرپرستي باشگاه و همچنين براي به هم نخوردن آرامش تيم احتمالا تغييرات مديريتي و انتخاب مديرعامل به نيم‌فصل موكول مي‌شود.
*گفته مي‌شود حبيب كاشاني در صحبت‌هاي تازه‌اش با رييس سازمان، محمد رسايي معاون اجرايي‌اش را براي مديريت باشگاه پرسپوليس پيشنهاد داده است.
*با آمدن دوباره كاشاني قرار است پرسپوليسي‌ها باز هم متحدالشكل سفر كنند. به همين خاطر نماينده شركت برندس ديروز در محل تمرين حاضر شد و سايز بازيكنان را گرفت.
*برخلاف تمام ماه‌هاي گذشته كه عباس انصاري‌فرد مديرعامل بود اين بار قرار است مديرعامل، سرخ‌ها را در سفر به اهواز همراهي كند. حبيب كاشاني همراه تيم به اهواز رفت تا به پرسپوليسي‌ها روحيه بدهد. كاروان پرسپوليس كه در سفر يك روزه به اهواز در هتل فجر اين شهر مستقر شده با پرواز ساعت 23:30 امشب به تهران بازمي‌گردد.
*اگر مشكل نقد شدن چك باشگاه حل شود، بعد از بازگشت از اهواز پرسپوليسي‌ها اولين تمرين خود را ساعت 15:30 فردا در مجموعه عمل برگزار مي‌كنند.
*نلو وينگادا در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه اگر طلب 140 ميليوني‌اش پرداخت شود حاضر است شكايت‌اش را از فيفا پس بگيرد.
*براي بازي پرسپوليس- فولاد 12 هزار بليت تهيه شده كه اين بليت‌ها از عصر ديروز فروخته شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)