مرجع خبری پرسپولیس :  صبح ديروز شايعه شد باشگاه پرسپوليس نامه اعتراض خود به قضاوت هدايت ممبيني داور ديدار با تراكتورسازي را به سازمان ليگ فرستاده است.


عباس انصاري‌فرد تمام مدارك و جزييات قرارداد دو بازيكن برزيلي را به سازمان داده تا موارد مبهم درباره اين قراردادها برطرف شود.

باشگاه پرسپوليس معاوضه بازيكنان اين تيم با يكي از بازيكنان فولاد كه در يكي از روزنامه‌هاي روز گذشته آمده بود را تكذيب كرد.

پاداش پيروزي مقابل تراكتورسازي 50 هزار تومان افزايش يافته و قرار است به هر بازيكن 450 هزار تومان پرداخت شود. به احتمال فراوان پاداش پيروزي مقابل استيل‌آذين نيز همين مقدار خواهد بود.

گفته مي‌شود حبيب كاشاني به زلاتكو كرانچار اختيار داده تا خود شخصا به دنبال زمين تمرين مناسب باشد و بعد از تاييد زمين جديد، درخواستش را به باشگاه اعلام كند.

پيپل زاده، مترجم زلاتكو كرانچار به باشگاه اعلام كرده در تمرين‌هاي صبح نمي‌تواند حاضر باشد. به همين خاطر حسين عبدي در تمرين‌هاي نوبت صبح حرف‌هاي كرانچار را البته با زبان انگليسي ترجمه مي‌كند.

فريد زرينه پزشك پرسپوليس خبر داد محسن خليلي به علت كشيدگي از ناحيه پشت پا به ديدار با استيل‌آذين نمي‌رسد. به گفته زرينه، شيث رضايي نيز علاوه بر مصدوميت كشاله پا، دچار سرماخوردگي شده و مقابل استيل‌آذين غايب خواهد بود. به گفته پزشك پرسپوليس احتمال زيادي دارد كه ميثاق معمارزاده هم در ديدار روز شنبه غايب باشد.

عليپور، روابط عمومي باشگاه پرسپوليس شايعه حذف نام شيث از ليست 18 نفره بازي با تراكتورسازي را تكذيب كرد. وي گفت شب قبل از بازي و در هتل به خواسته كاشاني، شيث به خاطر بازي‌هاي خوب اخير و اخلاق جوانمردانه‌اش مورد تشويق قرار گرفته است. – 18 بازيكن پرسپوليس ديروز و بعد از پايان تمرين به باشگاه مراجعه كردند و با دريافت چكي از باشگاه مبلغي از مطالبات خود را دريافت كردند. مبلغ چك‌ها بين 8 تا 10 ميليون تومان بود و همين ديروز نقد شد. 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)