مرجع خبری پرسپولیس : بابك معصومي كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كه به بيماري سرطان خون مبتلاست تحت پوشش رايگان كلينيك پرسپوليس به صورت مادام‌العمر قرار گرفت.

نامه درخواست كمك 600 ميليوني سازمان به پرسپوليس به دفتر سعيدلو رييس سازمان رسيد. گفته مي‌شود چنانچه اين پول به حساب باشگاه واريز شود قبل از دربي تمام مطالبات بازيكنان پرداخت خواهد شد.

دكتر روانشناس پرسپوليس از اين هفته به‌صورت جدي كار خود را آغاز مي‌كند. قرار شده او طي هفته جاري با ميثاق معمارزاده، آرفي، خليلي، تياگو و منصوري جلسه روانپزشكي داشته باشد.

طي حكمي از سوي انصاري‌فرد، شخصي به نام هاشمي به عنوان رييس كميته انضباطي باشگاه منصوب شد.

محروميت يك جلسه‌اي حسين بادامكي نه از سوي كميته انضباطي بلكه از طرف كميته فني باشگاه در راستاي حفظ جايگاه هواداران صادر شد.

بعد از بازگشت همسر كرانچار به كرواسي، وي از عدم تحويل به موقع منزلش از باشگاه دلخور است. با اين‌حال او فعلا طلبي از پرسپوليس ندارد. چند وقت پيش كرانچار از باشگاه تقاضا كرده بود قسمتي از قسط‌هاي بعدي قراردادش را دريافت كند اما با توجه به مفاد قرارداد و شرايط فعلي باشگاه اين امر ميسر نشده است
قرار شده به سايت باشگاه پرسپوليس بخش‌هاي جديدي از قبيل پزشكي- ورزشي و … اضافه شود. همچنين قرار است وب سايت جديدي با آدرس WWW.PIROUZICLUB.IR موقتا بارگذاري شود كه شامل بخش‌هاي متنوعي ازجمله تفريح و سرگرمي، ورزشگاه اختصاصي، جدول ليگ، نتايج، نگاه فني و … خواهد بود.
قرار شده طي همكاري باشگاه پرسپوليس و بانك خصوصي «تات»، باشگاه به پيشكسوتان پرسپوليس وام بدون بهره بدهد. همچنين قرار است پيشكسوتان پرسپوليس صاحب كارت عابربانك «تات» شوند.
پرونده طلب 37 ميليون توماني حسين آروني قائم مقام باشگاه پرسپوليس در زمان مديريت اكبر غمخوار دوباره باز شده است. از قرار معلوم باشگاه پرسپوليس به پرداخت اين 37 ميليون محكوم شده اما بنا به درخواست باشگاه و به خاطر نقص در مدارك اين پرونده به دادگاه تجديد نظر رفته است.
بنا به گفته توليت معاون حقوقي باشگاه ظرف روزهاي آينده و با استقرار سيستم كامپيوتري مجهز در باشگاه به پرونده‌هاي اداري و مالي رسيدگي خواهد شد تا تراز مالي امسال مشخص و به اداره ماليات گزارش شود تا مشكلات سال گذشته پيش نيايد.
در راستاي قانونمند كردن برنامه‌هاي اقتصادي باشگاه پرسپوليس، به غير از بازيكنان و كادر فني بايد قرارداد كليه افراد حقوقي و حقيقي مرتبط با باشگاه مورد بررسي قرار گيرد تا نحوه همكاري آنها با باشگاه ساماندهي شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)