پرسپولیس نیوز : در حالی که پیش از این عنوان شده بود بازی تیم های پرسپولیس و النصر با وجود رایگان بودن بلیط فروشی خواهد شد این اتفاق رخ نداد.

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز، در حالی که پس از اعلام آمادگی حسین هدایتی برای خرید تمامی بلیط های بازی پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد این بازی به دلیل قوانین AFC بلیط فروشی رایگان خواهد شد این اتفاق رخ نداد.

 

مطابق قوانین AFC حتی در مسابقاتی که خود باشگاه و یا اسپانسر هر باشگاه تمامی بلیط های بازی را خریداری می کند باید بلیط های رایگان در اختیار تماشاگران قرار گیرد تا تعداد دقیق افراد حاضر در سکوها مشخص شود اما در عمل شاهد این اتفاق نبودیم و هواداران پرسپولیس با ورود به ورزشگاه از باجه های بلیط فروشی عبور می کردند و بلیطی نمی دادند.

 

ظاهرا هزینه های زیاد چاپ و انتشار 100 هزار قطعه بلیط برای این بازی دلیل صرف نظر کردن از بلیط فروشی یا همان در اختیار قرار دادن بلیط ها در بازی بوده است.

از طرف دیگر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه از سوی مسئولان سازمان لیگ 100 هزار نفر به AFC اعلام شده است، در شرایطی که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود بالغ بر 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند و دلیل اعلام دقیق 100 هزار نفر به AFC این بود که گنجایش ورزشگاه بیش از 100 هزار نفر نیست و مطابق قوانین اگر تعداد تماشاگر بیشتری اعلام می شد خلاف قوانین بوده و ورود تماشاگر بیش از ظرفیت به ورزشگاه غیرقانونی است.

به همین دلیل تعداد تماشاگران مسابقه پرسپولیس و النصر 100 هزار نفر به ثبت رسیده که این تعداد رکورد قبلی متعلق به خود پرسولیس را در دیدار مقابل الغرافه با حضور 96 هزار تماشاگر شکست.

دیدار استقلال و بوریرام تایلند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با 95200 تماشاگر سومین بازی پرتماشاگر و بازی پرسپولیس بنیادکار با 94225 نفر چهارمین بازی پرتماشاگر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. تعداد تماشاگران سایر دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در شرق و غرب این قاره کمتر از 90 هزار بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)