بازیکن تیم استقلال قرار است پس از نقد شدن چک حامی مالی این تیم مقداری از پیش قرارداهای خود را دریافت کنند، اما این در حالی است که خبری در خصوص پرداخت ها، برخی اعضای این تیم را نگران و معترض کرده است.

باشگاه خبرنگاران، اعضای  تیم استقلال تصور داشتند که زمان نقد شدن چک توسط مسئولان به هر کدام از اعضای این تیم به صورت مساوی پول پرداخت می شود اما مسئولان اعلام کردند که چنین نیست و هر کدام از اعضای تیم به مقدار مبلغ قراردادشان از این چک پول دریافت می کنند.

خبر دوم/ جان واریو نیامد تا شایعات پررنگ شود؛ هافبک برزیلی هم پول می خواهد
فابیو جان واریو، هافبک تیم استقلال همچنان غایب است و در تمرینات شرکت نمی کند این بازیکن که قرار بود دو سه روز پیش در تمرینات حاضر شود همچنان نیامده تا شایعات در خصوص وی پررنگ شود.

جانواریو به برزیل سفر کرد تا پس از چند روز استراحت بازگردد اما در حال حاضر عنوان می شود که وی نیز به دریافت پول اشاره کرده است و خواستار طلبش است این بازیکن که مورد حمایت امیر قلعه نويی است قرار است مقابل تراکتور تیم را همراهی کند اما تا امروز به ایران نیامده است.

خبر سوم/ استقلال، میداوودی را به تیم های داخلی نمی فروشد
در حالي صحبت از جدایی میلاد میداوودی، مهاجم تیم استقلال می شود که وی قرار نیست در یک تیم لیگ برتری به فوتبال خود ادامه دهد.

میلاد میداودی از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است اما مسئولین اعلام کردند در صورتی با جدایی وی موافقت می کنند که این بازیکن را به یک تیم خارجی بفروشند، حتی اعلام شده یک تیم عربی پیشنهاد خود را برای جذب وی ارائه کرده است و شرایط این تیم در حال بررسی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)