مرجع خبری پرسپولیس : گزينه اصلي سرمربيگري سرخپوشان بعدازظهر چهارشنبه با محمد رويانيان در خانه‌اش در استانبول مذاكره‌اي 120 دقيقه‌اي را پشت سر گذاشت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، دنیزلی بر اساس خبرها براي قبول هدايت اين تيم اعلام آمادگي كرده است اما مسائل مالي سد بزرگ حضور دنیزلی تا امروز در تهران بوده است.

 

دلایلی همچون بیماری و شرایط خانواده ، قرارداد با شبکه تلویزیونی ترکیه ای و پیشنهاد مالی به عنوان دلایل عدم امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس با دنیزلی تا به امروز مطرح شده است. این مربی که پس از مذاکره 120 دقیقه چهارشنبه با رویانیان یک هفته فرصت برای پاسخ خود درخواست کرده در مصاحبه هایش پیشنهاد بالای مالی را تکذیب کرده و مشکل بیماری پدر همسرش را علت تردید در امضای قرارداد عنوان کرده است.

 

اما پیگیری های مرجع خبری حکایت از آن دارد اختلاف پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس و دنیزلی امضای قرارداد را به تعویق انداخته و در صورتی که این مشکل وجود نداشت رویانیان بلافاصله با دنیزلی به ایران باز می گشت. مسئله ای که خود دنیزلی در گفتگو با خبرنگاران آن را رد می کند اما بعید است یک مربی مانند دنیزلی رقم قراردادش را در رسانه ها مطرح کرده و شخصیت خود را پایین بیاورد. مسئله ای که مانع امضای قرارداد اریکسون و پرسپولیس هم بود و پس از سفر رویانیان به کیش بود که وی پیشنهاد خود را به اریکسون ارائه کرد و به تهران آمد ، این مربی برای پاسخگویی یک هفته فرصت خواست و در نهایت به مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

 

خبر مي‌رسد پيشنهاد مالي دنیزلی هم به باشگاه فاصله زيادي با مبلغي كه رويانيان و همكارانش مي‌خواهند براي جذب مربي خارجي هزينه كنند دارد. مديرعامل پرسپوليس در نظر دارد جهت آوردن مربي خارجي، براي يك قرارداد 1/5 ساله، يك و نيم تا دو ميليون دلار هزينه كند اما دنیزلی برای هر فصل بیش از 2 میلیون دلار درخواست کرده است.

 

همین مسئله دست و پای پرسپوليسي‌ها براي رفع خواسته های دنیزلی و امضای قرارداد را بسته است. در حال حاضر رويانيان با وجود اينكه توافق ضمنی دنیزلی برای آمدن به ایران و همکاری با پرسپولیس را گرفته است، مذاكره با ساير گزينه‌هاي خارجي را در دستور كار دارد تا جايي كه خبر مي‌رسد در جريان تماس تلفني اخير روبرتو دونادوني با مديران پرسپوليس، اين مربي اعلام كرده براي انجام مذاكرات جدي و رو در رو به تهران سفر خواهد كرد.

 

دونادوني در هفته جاري وارد تهران مي‌شود و به زودي با رويانيان و جمشيد زارع جلسه  مخفیانه برگزار خواهد كرد. پرسپوليسي‌ها هم در شرايط كنوني مقدمات حضور اين مربي در تهران را فراهم كرده‌اند تا براي انجام مذاكرات ميزبان دونادوني باشند و در صورتی که دنیزلی با پیشنهاد آنان موافقت نکند بلافاصه دونادونی را پای میز قرارداد بنشانند.

 

به نظر می رسد در صورتی که مسئولان پرسپولیس پیشنهاد خود را بزرگ تر کنند ، مسائل پیش پا افتاده ای همچون بیماری پدرخانم و قرارداد تلویزیونی در یک چشم به هم زدن برطرف خواهد شد و امضای این قرارداد تنها منوط به مقداری کوتاه آمدن طرفین از پیشنهاد خود شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)