پرسپولیس نیوز: اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها از ۴ اسفند ماه آغاز خواهد شد و از این دوره تعداد کمیته‌هایی که باید در این حوزه فعالیت داشته باشند به عدد ۶ می‌رسد.

نشست هم‌اندیشی حرفه‌ای‌سازی چهارشنبه گذشته، با حضور سهیل مهدی، رییس کمیته حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران، چند تن از مقام‌های فدراسیون و سازمان لیگ برتر و مسm,لان حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌هایی که باید این مجوز را اخذ کنند، برگزار شد.

در این نشست از باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی؛ مدیر بخش بین‌الملل باشگاه و فرامرز دیناروند مدیر امور مالی حضور پیدا کردند.

در این جلسه اعلام شد؛ برای دوره جدید اخذ مجوز حرفه‌ای، یک کمیته جدید به ۵ کمیته قبلی اضافه خواهد شد. پیش از این، ۵ کمیته  مالی، حقوقی، پرسنلی، ورزشی و زیرساخت باید اقدام های لازم جهت کسب امتیازها و استانداردها را انجام می‌دادند که از دوره جدید کمیته بازاریابی و امور تجاری هم اضافه می‌شود.  بلیت فروشی، جذب تماشاگر، نقشه راه برای فعالیت‌های تجاری و پول‌سازی از جمله مواردی است که در این بخش به شکل مجزا و تخصصی مورد توجه، قرار می‌گیرند.

حسینی با توجه به موارد مطرح شده در این جلسه اعلام کرد؛ شروع فرایند حرفه‌ای‌سازی و اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها، از تاریخ ۴ اسفند با باز شدن سایت اخذ مجوز حرفه‌ای (CLAS) و برگزاری کارگاه آموزشی و تحویل گرفتن فرم‌ها آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)