مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی روز گذشته مقابل مس رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد.


در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل مس رفسنجان زیر نظر گومالوویچ به ریکاوری پرداختند. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر سومدیک تمرینات خودرا ادامه دادند.

 

در ابتدای تمرین استیلی جلسه‌ای ۲۰ دقیقه ای را زیر بارش باران با بازیکنان وسط زمین برگزار کرد.


 
* با توجه به اینکه بعد از بازی شب گذشته شیث رضایی و فشنگچی دچار مشکلاتی شده بودند ابتدا استیلی در مورد این موضوع صحبت‌هایی انجام داد. سپس با پادرمانی هاشمیان و زارع، فشنگچی و شیث رضایی به صورت نمادین با یکدیگر آشتی کردند این در صورتی بود که حتی با یکدیگر دست هم ندادند.


گفتنی است شیث رضایی هنگام صحبت کردن استیلی کنار بازیکنان حضور نداشت اما چند بازیکن به دنبال وی رفتند و او را به وسط زمین بردند.


*باز هم مهرداد اولادی برای چندمین بار متوالی در تمرین امروز دردسر ساز شد. او که به گفته پزشک تیم و استیلی هیچ مشکلی برای تمرین ندارد پس از اینکه در گروه ذخیره‌ها چند ضربه به توپ زد به یک باره اعلام کرد که قادر به تمرین کردن نیست و مصدوم است. استیلی نیز با فریاد بلند به او گفت: نمی دانم مصدومیت تو چیست اصلا نمی‌دانم ماجرا چیست؟ نه می‌خواهم تمرین کنی و نه بدوی. بهتر است به رختکن بروی و هرکاری دوست داری انجام دهی.

*‌علی کریمی در تمرین امروز حضور داشت اما به صورت اختصاصی به دویدن و حرکات کششی پرداخت. او دقایقی نیز با روانشناس تیم به گفت‌وگو پرداخت. کریمی دقایقی به دور از چشم همه با حمید استیلی در وسط زمین به گفت‌وگو پرداخت.

* هادی نوروزی، مهاجم پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی غایب بود.

* ابراهیم شکوری پس از گذشت نیم ساعت از تمرین در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. استیلی که با دیدن او بسیار ناراحت بود با فریادی بلند اعلام کرد که او حق لخت شدن ندارد چون سرموقع در تمرینات حضور پیدا نکرده است.

*عزیزی، مشاور استیلی نیز دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

*شیث رضایی همراه با قرمزپوشان تمرین نکرد و فقط نظاره‌گر بود.


 
*دقایقی از تمرین عاشوری و سومدیک پا به توپ شدند.


 
*به دلیل سرمای هوا تنها ۵ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.


*سؤالات بازیکنان از رضا نورمحمدی بابت گل به خودی در دیدار شب گذشته در نوع خود جالب بود.


 
*علیرضا حقیقی در تمرینات بازیکنان ذخیره شرکت کرد.

* نکته جالب تمرین امروز بعد از اخراج مهرداد اولادی حرکت پزشک تیم فوتبال تیم پرسپولیس بود. او قصد داشت با حرف‌هایی که می‌زند نشان دهد که اولادی مصدوم شده و استیلی او را اخراج نکرده است این در صورتی بود که خبرنگاران کنار زمین همه مسائل را رؤیت کردند.


 

*از علی پروین در تمرین امروز خبری نبود.  

*در حاشیه تمرین امروز استیلی دقایقی خطاب به بازیکنان گفت: با توجه به جو آرام بر روی سکوها نوبت شماست که خودتان را ثابت کنید.


 
*جدیت حمید استیلی در تمرین امروز بسیار عجیب بود. وقتی بازیکنان اصلی قصد ترک ورزشگاه را داشتند با فریادی بلند اعلام کرد که هیچ‌کس حق ندارد ورزشگاه را ترک کند. بازیکنان هم کنار زمین نشستند و تمرین ذخیره‌ها را دیدند.

*شوخی های کاظمیان و کریمی نیز در تمرین امروز جالب توجه بود.

*ابراهیم شکوری که با تصمیم استیلی اجازه پیدا نکرد تمرین کند دقایقی با عاشوری به گفت‌وگو پرداخت و خیلی سعی داشت نظر استیلی را تغییر دهد اما استیلی به هیچ عنوان به او اجازه تمرین نداد که در نوع خود جالب بود.

* محمد نصرتی و حمیدعلی عسگری نیز غایب بودند.


 
* رویانیان پس از گذشت ۵۰ دقیقه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و پس از خوش و بش با بازیکنان در کنار زمین نظاره‌گر شد. او دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.


 
* گلزنی‌های متوالی غلامرضا رضایی باعث شد تا بازیکنان به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.


 
* رویانیان در انتهای تمرین دقایقی را نیز با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه فشنگچی نیز دقایقی از خودش دفاع کرد اما استیلی از او خواست که صحبت نکند و به او گفت: “تو اگر جای من بودی در پرسپولیس و این همه فشار روی تو بود چه اتفاقی می‌افتاد. من همه را به جان خریدم تا شما راحت در پرسپولیس کار کنید.” سپس دقایقی زارع و هاشمیان نیز صحبت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)