شنبه 10 اسفند(14:45) 

مرجع خبری پرسپولیس : فرشاد پيوس سرمربي تيم برق شيراز از حضور در تمرين‌هاي اين تيم منع شد.

پس از شكست تيم فوتبال برق شيراز در بازي مقابل راه‌آهن فرشاد پيوس سرمربي اين تيم از حضور در تمرينات برق منع شد.

فلاح مديرعامل باشگاه برق در اين زمينه گفت: با توجه به وضعيت و شرايط تيم از فرشاد پيوس خواستيم تا فعلا با باشگاه برق قطع همكاري كند و تمرينات تيم را نيز امروز تعطيل كرديم تا تمرين‌ها از فردا آغاز شود.

وي افزود: نشست هيات مديره امروز درباره‌ي كادر فني تشكيل مي‌شود و هر تصميمي در اين رابطه امكان دارد. ما هنوز به طور كامل با پيوس قطع همكاري نكرده‌ايم اما، من به عنوان مديرعامل نظراتم را به اعضاي هيات مديره اعلام مي‌كنم و سعي مي‌كنيم با توجه به دو بازي حساسي كه در خانه داريم، با انتخاب بهترين گزينه‌ها و كسب نتايج خوب در ليگ برتر ماندني شويم.

فلاح ادامه داد: دو بازي ديگر ما در ليگ برتر كه در خانه برگزار مي‌شود، اهميت بسياري دارد و اگر در اين دو بازي پيروز شويم، مي‌توانيم تا پايان فصل شانس خود را براي ماندن در ليگ افزايش دهيم.

مديرعامل باشگاه برق شيراز همچنين خاطرنشان كرد: فرشاد پيوس نيز تلاش خود را انجام داد ضمن آنكه تيم ما از كمبود بازيكن نيز رنج مي‌برد و حتي شايد لازم باشد بازيكناني را نيز به تيم اضافه كنيم.

فلاح افزود: همچنين امروز قصد داريم تا در حضور اعضاي هيات مديره نشستي را با كارشناسان و خبرنگاران استان برگزار كنيم تا بهترين راهكار را براي پايان مشكلات تيم برق و رسيدن به موفقيت در ديدارهاي آينده پيدا كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)