نام دروازه بان سابق استقلال در لیست قلعه نویی نیست و کسی که با وی مذاکره کرده در آستانه اخراج قرار گرفت.

جام ورزشی؛ اگرچه طالب لو مصاحبه هایی درباره بازگشتش به استقلال انجام می دهد اما نه فتح الله زاده در جریان مذاکره با این دروزاه بان قرار دارد و نه نام او در لیست قلعه نویی قرار گرفته است.

برخی از نزدیکان باشگاه استقلال از مدت ها پیش با وحید طالب لوتماس هایی برقرار کرده اند که این موضوع به گوش مهدی رحمتی هم رسیده است. قبل از سال جدید این افراد با جا زدن خود به عنوان نماینده های مدیرعامل باشگاه استقلال تماس هایی با طالب لو گرفتند و از این دروازه بان خواستند فصل بعد با تیمی مذاکره نکرده و به استقلال بیاید.

این مذاکرات درحالی انجام شده که علی فتح الله زاده نه کسی را مامور مذاکره با طالب لو کرده و نه برای فصل آینده دروازه بان دیگری جز مهدی رحمتی را مد نظر دارد. نام فردی را که به جای مدیرعامل با طالب لو مذاکره کرده را به مدیرعامل باشگاه استقلال گفته اند و قرار شده فتح الله زاده پس از پایان فصل دوازدهم این شخص را از سمتش در باشگاه استقلال عزل کند.

این درحالی است که طالب لو نیز طی روزهای اخیر با استفاده ابزاری از این مذاکرات سعی در مطرح کردن خود داشته است و مصاحبه هایی در باب بازگشت به استقلال را انجام داده است در حالی که اساسا نام او در لیست امیر قلعه نویی قرار ندارد. قلعه نویی در لیست فصل بعد خود نام مهدی رحمتی و یک دروازه بان جوان را گنجانده است و اساسا علاقه ای برای جذب طالب لو ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)