مرجع خبری پرسپولیس : در آخرین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز(دوشنبه) تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که در پایان آبی پوشان اهوازی در حالیکه تا دقیقه 86 از میزبان خود عقب افتاده بودند، در نهایت برابر آبی پوشان تهرانی به برتری 3 بر 2 دست یافتند.

در این مسابقه که به قضاوت مسعود مرادی و با حضور حدود 20 هزار تماشاگر برگزار شد، در پایان نیمه نخست شاگردان صمد مرفاوی با گل‌های آرش برهانی (17) و رضا عنایتی(23) به پیروزی 2 بر صفر دست یافته بودند اما در نیمه دوم و با گل‌های رضا معقولی(49)، امیر خلیفه اصل(86) و مصطفی بیژنی(4+90) برابر میهمان اهوازی خود تن به شکست داد.

این نخستین شکست تیم فوتبال استقلال تهران در نهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود.

با وجود این باخت استقلال تهران همچنان با 22 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است اما استقلال اهواز با کسب 3 امتیاز این مسابقه، 13 امتیازی شد و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کرد.

پیروزی ملوان برابر ابومسلم / صعود شاگردان احمدزاده به رده نهم
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با پیروزی برابر ابومسلم در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رده نهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار از روز دوم هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق شد در ورزشگاه خانگی با نتیجه 3 بر یک از سد ابومسلم قعرنشین عبور کرده و صعود 4 پله ای در جدول رده بندی این رقابت‌ها داشته باشد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت هدایت ممبینی برگزار شد، آدریانو آلوز (25 و 39) و محمد نزهتی(87) برای ملوان گل زدند و محمدحسن رجب زاده (37) تک گل ابومسلم را به ثمر رساند. سعید سالارزاده از تیم ملوان و سعید خانی از ابومسلم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

با این پیروزی تیم فوتبال ملوان 14 امتیازی شد و از رده سیزدهم به رده نهم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد. ابومسلم هم با همان 6 امتیاز پیشین همچنان در رده آخر جدول قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)