پرسپولیس نیوز : آنتونی استوکس و لی اروین همچنان در تمرینات تراکتورسازی پیش از بازی مقابل پرسپولیس غایب هستند.

آنتونی استوکس و لی اروین که بعد از اتمام زمان مرخصی‎شان حدود سه هفته است هنوز به تبریز برنگشته‎اند، احتمالا در دیدار مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود. این دو بازیکن فعلاً قصد برگشتن به تبریز را ندارند و حتی ممکن است برای همیشه قید حضور در تراکتورسازی را هم بزنند.

با این حال حتی اگر قرار باشد استوکس و اروین به تبریز برگردند، این اتفاق بعد از دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

از طرفی دیگر، صحبت‎های محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی با سایت رسمی این باشگاه هم نشان می‎دهد که صبر او هم از عدم بازگشت لی اروین و استوکس لبریز شده است. او در صحبت‎های خود به گلایه از این دو بازیکن پرداخته و اعلام کرده که تراکتورسازی به هیچ بازیکن خاصی وابسته نیست.

زنوزی در واکنش به عدم بازگشت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید کرد: همواره گفته‌ام که تراکتور هیچ‌گاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار کنند، در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق‌العاده است، به‌صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز بخاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته‌اند.
مالک‌باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه کرد: هواداران مطمئن باشند که تراکتور بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی‌ها حاضر می‌شود، چرا که تیم ما ۲۲ بازیکن فوق‌العاده و ستاره دارد که سطح‌شان اگر بالاتر از آن‌دو بازیکن نباشد،قطعا” کمتر هم نیست.
وی با بیان اینکه به علاقه هواداران تراکتور به استوکس و اروین واقفیم، تاکید کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس ۲۲ استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

تیم تراکتورسازی یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‎های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)