دیدار تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان بابرتری یاران مجید جلالی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پیکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه ثامن شهر مشهد و در حضور نزدیک به ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد که در پایان این بازی با دو گل به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.مهدی شیری دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی و دافه در دقیقه ۷۲ گل‌های پیکان را به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود. وی به حسین بادامکی و روح‌الله سیف‌اللهی از سیاه‌جامگان و امیر روستایی از پیکان کارت زرد نشان داد.در نیمه دوم روح‌الله سیف‌اللهی به دلیل شبیه‌سازی به خطا در محوطه جریمه با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد همچنین امیر روستایی که در نیمه اول به خاطر ضربه به توپ بعد از سوت داور کارت گرفته بود در نیمه دوم هم همین کار را تکرار کرد تا داور به وی هم کارت زرد دوم و در پی آن کارت قرمز را نشان بدهد.

در نیمه اول بازی متعادلی از سوی دو تیم شاهد بودیم و البته پیکانی‌ها توسط بازیکن نیجریه‌ای خود یک گل مردود به ثمر رساندند اما در ادامه در دقیقه ۴۱ با اعلام پنالتی به سود پیکان مهدی شیری شاگردان جلالی را از حریف خود پیش انداخت. عملکرد سیاه‌جامگان در این نیمه به شکلی بود که در همان اواخر نیمه اول میثاقیان امیر محمدی پناهی و رضا شربتی را به جای علی‌عسگری و کریم احمدی وارد زمین کرد.

در نیمه دوم پیکانی‌ها در همان ابتدا با محمدرضا ناصری سه به تک شدند اما مدافع سیاه‌جامگان با فداکاری توپ را به بیرون فرستاد اما در دقیقه ۷۲ فرار دافه از پشت مدافعان سیاه‌جامگان این بازیکن را با ناصری تک به تک کرد که این بازیکن گل دوم پیکانی‌ها را به ثمر رساند.

پیکانی‌ها با این برد ۱۴ امتیازی شده و خود را تا رده چهارم جدول بالا کشیده و به روند صعودی خود ادامه دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)