كرانچار به‌خاطر جنگ آلباني و كرواسي به او بازي نمي‌دهد!
مرجع خبری پرسپولیس : هر روز نه، هر لحظه يك خبر جديد از اشپيتيم آرفي و رفتنش به فولاد خوزستان به گوش مي‌رسد. يك روز پر بودن ليست بازيكنان خارجي فولاد، اين انتقال را منتفي مي‌كند، روز ديگر ابوالهيل جاي خود را به آرفي مي‌دهد، يك روز آرفي راضي به رفتن از پرسپوليس نيست، روز ديگر توافق مالي انجام مي‌شود. تا اينكه بالاخره اين خبرها به اوج رسيد و لحظه به لحظه تغيير مي‌كرد، صبح گفته مي‌شد توافق مالي انجام شد اما ساعاتي بعد، اشپيتيم و مدير برنامه‌هايش از توافقات ابراز بي‌اطلاعي مي‌كنند. از طرفي ديگر هم باشگاه پرسپوليس اين انتقال را تكذيب مي‌كند.
در هر صورت مصاحبه زلاتكو كرانچار مبني بر اينكه با رفتن آرفي مخالفتي ندارد، تا حدودي وضعيت اين مهاجم آلبانيايي را مشخص مي‌كند اما مدير برنامه‌هاي آرفي باز هم معتقد است انتقال انجام نمي‌شود چرا كه با او هنوز صحبتي نشده. اما عباس نبوي در مورد بازي نكردن اشپيتيم آرفي صحبت‌هاي جالبي دارد كه كمي هم عجيب به نظر مي‌رسد. مدير برنامه‌هاي مهاجم آلبانيايي – آلماني پرسپوليس، بازي نكردن آرفي را به مليت او و كروات بودن كرانچار ربط مي‌دهد: «مساله بازي نكردن اشپيتيم آرفي كاملا سياسي است. زلاتكو كرانچار كه يك مربي كروات است به دليل اينكه چندين سال قبل كشورش با آلبانيا در جنگ بوده، به اشپيتيم آرفي بازي نمي‌دهد چرا كه اين بازيكن هم آلبانيايي است. پس مطمئن باشيد كه اشپيتيم مشكل فني ندارد و تنها بحث مليت او و سرمربي تيم است كه باعث شده يك بازيكن نيمكت‌نشين شود.»
اگر چه اين مساله كمي عجيب به‌نظر مي‌رسد اما چند بازيكن ديگر پرسپوليس هم آن را تاييد مي‌كنند و البته اين مشكل را بيشتر به دستيار كرانچار ارتباط مي‌دهند. يكي از اين بازيكنان مي‌گويد: «شك نكنيد كه بازي نكردن اشپيتيم تنها به آلبانيايي بودن او ارتباط دارد چرا كه او در تمرين‌ها خيلي خوب نشان مي‌دهد اما تامي دستيار كرانچار كه صربستاني است اجازه نمي‌دهد كرانچار حتي به تمرين‌هاي او نگاه كند. براي اينكه مطمئن شويد، بهتر است از ديگر بازيكنان تيم در اين مورد بپرسيد. آن وقت مي‌بينيد كه بيشتر بازيكنان مي‌گويند كرانچار حتي در تمرين‌ها با آرفي بسيار كمتر از ديگر بازيكنان صحبت مي‌كند.»
مدير برنامه‌هاي آرفي البته نسبت به انتقال بازيكنش به فولاد هم موضع مي‌گيرد و مخالف است: «هنوز با من به عنوان مدير برنامه‌هاي آرفي هيچ صحبتي نشده اما اشپيتيم با توجه به صحبت‌هايي كه از اين طرف و آن طرف شنيده، ناراحت است و مي‌گويد نمي‌خواهد از پرسپوليس برود. به هر حال اگر قرار باشد اين اتفاق بيفتد، باشگاه پرسپوليس بايد كل مبلغ قرارداد اشپيتيم را بدهد چون تا تسويه حساب مالي صورت نگيرد اين بازيكن به هيچ تيمي نمي‌رود حتي اگر اين انتقال قرضي باشد.»
اشپيتيم آرفي كه پس از استراحت چند روزه به دليل سرماخوردگي ديروز به تمرين‌هاي تيمش برگشت، ترجيح مي‌دهد كمتر در مورد اين انتقال صحبت كند. او فقط در مورد وضعيتش مي‌گويد: «برايم جالب است. من در تمرين‌ها از همه بهتر هستم و خيلي محكم‌تر از قبل هم تمرين مي‌كنم اما نمي‌دانم چرا باز هم به من بازي نمي‌دهد. اصلا نمي‌دانم چرا كرانچار با من كمتر صحبت مي‌كند اما با ديگر بازيكنان بيشتر. به هر حال من تا دو سه هفته ديگر صبر مي‌كنم تا ببينم چه اتفاقي مي‌افتد.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)