دروازه بان استقلال اهواز گفت: اگر بتوانند مطالباتم را پرداخت کنند در استقلال خواهم ماند.

پرویز کریمی  درباره ماندن یا رفتن از استقلال اهواز اظهار داشت: چند روز پیش با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و قرار شد باز هم جلسه دیگری را داشته باشیم و به جمع بندی برسیم. تکلیفم هنوز مشخص نشده است. من آن زمان هم که در تمرین شرکت نکرده ام دلیلش این بود که کسی با من تماس نگرفته بود. حتی وقتی مدیرعامل جدید هم آمد کسی با من تماس نگرفت که به تمرینات برگردم.

وی ادامه داد: به هر صورت اگر مشکلات برطرف باشد در تیمم می مانم. من خوزستان را دوست دارم و می خواهم اینجا بازی کنم. من درخواستم را در خصوص دریافت مطالباتم داده ام و اگر بتوانند مطالباتم را پرداخت کنند در تیمم می مانم. در هر صورت می خواهم از یک جهت در فوتبال خوزستان بازی کنم و از جهاتی دیگری هم دریافت مطالبات برایم مهم است. اگر برآورده شد قطعا در استقلال می مانم.

کریمیر پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس که در ابتدای فصل هم به تو پیشنهاد داده بود و با توجه به اینکه پرسپولیس به دنبال دروازه بان دیگری هم است، اکنون پیشنهادی از این تیم داری، گفت: خیر. از پرسپولیس پیشنهادی ندارم ولی با چند تیم دیگر صحبت هایی شده اما به هر صورت باید ببینم شرایطم در استقلال اهواز چه می شود و اگر توافق نکردم به تیم دیگری خواهم پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)