مرجع خبری پرسپولیس(13:17) / یکشنبه 15 دی 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران تاكید كرد : هیئت مدیره باشگاه از افشین پیروانی سرمربی این تیم حمایت می كند .

“مجید فرخزادی” در گفتگوی اختصاصی با مرجع خبری گفت : سرمربی تیم با دو باخت تغییر نمی كند و در جلسه آینده هیئت مدیره بررسی های لازم را روی این موضوع انجام خواهیم داد و اگر نیازی باشد تذكراتی به كادر فنی خواهیم داد .

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری كرد : كادر فنی هرچه زودتر تیم را سامان بدهد و اعضای تیم هم باید بیشتر تلاش کنند.

فرخزادی با بیان اینكه در بازی با ذوب آهن بهتر از ملوان بازی كردیم گفت : یك پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد و ابراهیم توره هم یك ضربه پنالتی را به هدر داد و اگر از این موقعیت ها استفاده می شد و اعضای تیم هم در حد نام پرسپولیس بازی می كردند ، ذوب آهن تیمی نبود كه بخواهد مقابل پرسپولیس برنده از بازی خارج شود.

وی افزود:

البته تیم پرسپولیس باخته است و نمی خواهم این باخت را به این مسائل ربط دهم .

وی تصریح كرد : اعضای تیم باید تلاش بیشتری انجام دهند و پرسپولیس باید به جایگاه خود در فوتبال ایران بازگردد .

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا بازیكنان این تیم به علت پرداخت نشدن دستمزدشان كم فروشی می كنند هم گفت : فكر نمی كنم بازیكنان پرسپولیس چنین روحیه ای داشته باشند ؛ در عین حال بازیكنان باید حقوق خود را بگیرند ، البته باشگاه هم باید این قدر با بازیكنان نزدیك باشد كه اگر به بازیكنان گفت كمی صبر كنید مشكلی به وجود نیاید .

“مجید فرخزادی” ابراز امیدواری كرد : این اتهامات برای بازیكنان پرسپولیس مصداق پیدا نكند .

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران درباره حضور داور ایرانی در بازی پرسپولیس و استقلال هم گفت : اگر همه جوانب كه سبب ایجاد تنش و حاشیه در پرسپولیس می شود بررسی و كنترل شود می توانیم روی داور ایرانی در این بازی حساب كرد .

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اختلافات در هیئت مدیره باشگاه هم گفت : با كسی مشكل شخصی ندارم و فقط دلم به حال پرسپولیس می سوزد .

“مجید فرخزادی” ادامه داد : همه اعضای هیئت مدیره به مردم و دولت بدهكار هستند و سازمان هم برای انجام شدن كار، اعضای هیئت مدیره را منسوب كرده است .

وی گفت : هدف از حضور در پرسپولیس فقط مصاحبه نیست و همه اعضا نسبت به هواداران و سازمان تربیت بدنی مسئولیت دارند و برای بهتر شدن تیم تلاش می کنند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح كرد : پرسپولیس توان برد ذوب آهن ، ملوان و تیم های بالاتر را دارد ولی متاسفانه از گنجینه بازیكنان پرسپولیس به خوبی استفاده نشده است .

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به تماس هواداران پرسپولیس با وی پس از باخت مقابل ذوب آهن گفت : به سهم خود از همه طرفداران به علت این باخت عذرخواهی می كنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)