مرجع خبری پرسپولیس : گويا قرار نيست كسي سرمربي پرسپوليس شود و اين تيم پرهوادار مثل سال گذشته با از دست دادن فرصت آماده‌سازي پيش از مسابقات، سال نااميدكننده ديگري را پيش‌رو مي‌بيند.

ديروز هم مديران اين باشگاه فرصت را از دست دادند، هر چند با مطرح شدن نام‌هايي چون مجيد جلالي يا گئورگي هاجي و گزينه‌اي نامشخص از كشور آرژانتين، مشغول كردن افكار عمومي براي بازي با زمان، همچنان ادامه پيدا كرد.

انصاري‌فرد كه گويا مانند برادر خود علاقه زيادي به جذب مربي از هلند دارد، منتظر مذاكره نهايي با فردي است كه هنوز كاملا مشخص نشده چه ارتباطي با ارني برندتس (سرمربي راه‌آهن)‌ يا آري هان و تئودو يونك دارد، اما آنچه كاملا محسوس به نظر مي‌رسد حضور پشت پرده مديرعامل راه‌آهن در تحولات وسيع اخير پرسپوليس است، آن‌قدر كه او حاضر شد سرپرست 2 سال اخير تيمش را به برادر بزرگ‌‌ترش در باشگاه پرسپوليس قرض دهد.

زادمهر كه از پيشكسوت‌هاي خوشنام سرخ‌پوشان به شمار مي‌رود در ماه‌هاي اخير به موازات همكاري با محمدحسن، به عباس انصاري‌فرد هم كمك فني ارائه مي‌كرد و به نظر مي‌رسيد حلقه ظاهري ارتباطي 2 برادر محسوب مي‌شود و مهره‌هاي جذب يا دفع شده تيم بدون كادر فني، از اين كانال گزينش شده‌اند.

به هر حال روز گذشته و پس از هفته‌ها قايم‌باشك بازي، علي كريمي و عباس انصاري‌فرد با يكديگر ديدار و مذاكره حضوري كردند. به گفته محمودرضا فاضلي (مدير برنامه‌هاي كريمي)‌ در اين ملاقات، هيچ صحبتي از رقم تمديد قرارداد نشد و قرار است باشگاه رقم خود را به كريمي پيشنهاد كند. مديرعامل هم گفت: جلسه خوبي با كريمي برگزار كرديم و من به او گفتم همگان مي‌دانند بازي علي كريمي در حال حاضر در سطح بهترين تيم‌هاي اروپايي و با رقم‌هاي بسيار بالاست.

انصاري‌فرد تعارف‌هاي زيادي با كريمي كرد و او را فرزند و متعلق به باشگاه ناميد. به هر حال، مديرعامل به خوبي مي‌داند با بازيكني حرفه‌اي روبه‌روست و سياست‌هاي چانه‌زني را به شيوه خود ادامه خواهد داد. بايد ديد آيا او مي‌تواند ستاره پرطرفدار خود را حفظ كند و اصلا مجدانه خواهان باقي ماندن او در باشگاه هست؟

به هر حال در شرايطي كه مهم‌ترين مساله و معضل پرسپوليس، جذب فوري يك سرمربي مناسب است، ديروز حسين بادامكي هم با انصاري‌فرد به توافق رسيد تا 2 سال ديگر در اين باشگاه بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)