پرسپولیس نیوز : مهدي طارمي در بازي با گسترش‌فولاد تك‌گل پرسپوليس را به ثمر رساند و تيمش را با حاشيه امنيت در صدر جدول نگه داشت.

با اين وجود نكته عجيب در مورد اين بازيكن در مسابقه روز دوشنبه، تداوم بي‌اعتمادي داوران به او بود؛ جايي كه دو بار متوقف شدن طارمي در محوطه جريمه، احمد صالحي را براي اعلام پنالتي متقاعد نكرد. كارشناسان داوري بعد از مسابقه گفتند هر دو اتفاق رخ داده براي طارمي خطا بوده و داور بايد پنالتي مي‌گرفته، اما صالحي ديدگاه ديگري داشت. اگر پارسال خراب كردن پنالتي‌ها كابوس مهاجم بوشهري پرسپوليس بود، امسال عدم اعلام پنالتي روي او به يك عذاب بزرگ براي اين بازيكن تبديل شده است.

پنالتی‌های مفقود شده
مطابق اجماع نظر كارشناسان داوري، تنها در دو ساعت آخر از مسابقات اين فصل پرسپوليس، سه خطاي پنالتي روي مهدي طارمي رخ داده كه داوران از اعلام آن چشم‌پوشي كرده‌اند. در دقيقه56 مسابقه با فولاد و در حالي كه پرسپوليس با سه گل از حريف پيش بود، مدافع فولاد، طارمي را در موقعيت تك به تك از پشت زد كه اكبريان اين صحنه را پنالتي ندانست. در بازي با گسترش هم در نيمه اول ده‌خسوس روي طارمي پنالتي كرد و اواخر بازي نيز بابك حاتمي و اسدي اين بازيكن را زدند، اما صالحي هيچ‌كدام از اين دو اتفاق را پنالتي ندانست. از دقيقه56 بازي با فولاد تا دقيقه86 مسابقه با گسترش 120دقيقه فاصله است و در اين مدت داوران هر 40دقيقه يك بار از يك خطاي پنالتي روي مهاجم پرسپوليس چشم‌پوشي كرده‌اند!

ریزش باورنکردنی
مهدي طارمي پارسال تا پايان هفته هجدهم موفق شده بود شش پنالتي از مدافعان تيم‌هاي حريف بگيرد، اما امسال تا پايان هفته هجدهم تنها يك پنالتي روي اين بازيكن اعلام شده كه آن هم مربوط به بازي با نفت تهران است! ظاهرا اعتماد داوران به كلي از طارمي سلب شده و آنها در مورد اعلام پنالتي روي اين بازيكن چند برابر بيشتر سختگيري به خرج مي‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)