مرجع خبری پرسپولیس : «فدراسیون هنوز انقدر بدبخت نشده که به کارلوس کرش برای حضور در ایران التماس کند». این جمله را علی کفاشیان در واکنش به پاسخ منفی سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی ایران می گوید.

 

انتشار خبر رد درخواست فدراسیون فوتبال ایران توسط کارلوس کرش برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایران در رسانه ها چندان هم دور از ذهن و غیرقابل پیش بینی نبود.

 

این بار اما سرمربی پرتغالی از پله های فرودگاه به پایین پرتاب نشد و حتی جمعیت استقبال کننده هم آنقدر نبودند که کرش را از ایران فراری دهند! همه اینها اما با ارسال ایمیل محبت آمیز که با پاسخ منفی سرمربی سابق رئال مادرید همراه بود، طعم تلخ ناکامی ها را در کام فوتبال ایران تلخ تر کرد.

 

منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال دلایل سیاسی و البته بندی از قرارداد ارسالی که در آن به لزوم اقامت دائم کرش و خانواده اش در ایران تاکید شده بود را دلایل اصلی عدم پذیرش مربیگری تیم ملی ایران توسط وی می دانند.

 

 

علاوه بر مسائل سیاسی و اجتماعی موجود، خانواده کرش نپذیرفتند در تهران ساکن شوند و البته به صورت اجباری با حجاب اسلامی در این شهر تردد کنند. سوای آنکه از ظاهر سرمربی پرتغالی هم چنین بر می آمد که در صورت امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال تمام ویژگی های یک مربی منشوری را داراست!

 

علی کفاشیان پس از عدم پذیرش پیشنهاد ایران توسط دستیار سابق فرگوسن در مصاحبه با خبرگزاری ها در اظهار نظری جالب توجه گفت: «فدراسیون هنوز انقدر بدبخت نشده که برای حضور در ایران به کرش التماس کند و برای هدایت تیم ملی ایران با مربیان داخلی مذاکره خواهد کرد»

 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه این مصاحبه ضمن معرفی امیرقلعه نوعی به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های هدایت تیم ملی ایران و در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه سپاهان با درخواست فدراسیون مخالفت کند چه تصمیمی می گیرید، با لبخند پاسخ داد: «در این صورت التماسشان می کنیم!»

 

از مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال می توان نتیجه گرفت که فدراسیون فوتبال ایران اساسا آنقدر حقیر نشده که به سرمربی سابق تیم های ملی پرتغال و رئال مادرید اسپانیا التماس کند اما در خصوص امیرقلعه نوعی و نیمکت تیم ملی، می توان تبصره ای برای التماس به باشگاه اصفهانی در نظر گرفت تا فوتبال ملی ایران از داشتن نعمتی چون امیر قلعه نوعی محروم نشود!

 

خبر آخر اینکه: باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه با حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی فوتبال ایران مخالفت کرد!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)