اعلام اسامی دلیل استعفای کاشانی

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که وزیر و ورزش و جوانان از معرفی اعضای هیئت مدیره در روز سه شنبه خبر داده بود، حبیب کاشانی سرپرست چند سال اخیر این باشگاه به دنبال نشستی که با محمد عباسی داشت، استعفایش را تقدیم وی کرد.

حبیب کاشانی عصر دوشنبه به دیدار محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان رفته و پس از آنکه فهرست اعضای هیئت مدیره را می بیند، اعلام می کند با این شرایط قادر به ادامه همکاری نیست و استعفایش را به وزیر ورزش و جوانان تقدیم کرده است.

 

 

این در حالی است که تلاش ها برای گفتگو با حبیب کاشانی راه به جایی نبرد و فرد پاسخ دهنده به تلفن وی اعلام کرد کاشانی در جلسه شورای شهر حضور دارد.

با این حال برخی منابع نزدیک به وزیر ورزش و جوانان از مشخص شدن اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خبر می دهند که البته هنوز به طور قطعی مشخص نشده است اما از علی پروین، محمد زادمهر، ابراهیم آشتیانی، محمدحسین نژاد فلاح و حجت الله خطیب به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره نام برده می شود.

 

کاشانی به علت اعلام افرادی به عنوان اعضای  هیئت مدیره که وی با آنان مخالف بوده است استعفا کرده و به وزیر ورزش اعلام کرده یا باید او را انتخاب کند یا اعضای جدید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)