مرجع خبری پرسپولیس : پس از حرف و حديث‌هاي مطرح شده در مورد مبلغ قرارداد برزيلي ها باشگاه پرسپوليس از سازمان تربيت‌بدني استعلام مي‌گيرد

 باشگاه پرسپوليس در رابطه با رقم قرارداد بازيكنان برزيلي‌اش با چالش‌هاي بزرگي مواجه شده كه اين موضوع حاشيه هايي را براي اين باشگاه به وجود آورده است.

 پس از صحبت‌هاي كاشاني در مورد قرارداد دو بازيكن پرسپوليس كه رقم قرارداد وسلي و تياگو بازيكنان برزيلي را يك ميليون و ششصد هزار دلار عنوان كرد مباحث حاشيه‌اي زيادي در اين خصوص به وجود آمد و مدير برنامه هاي اين دو بازيكن اعلام كرده كه رقم قرارداد بازيكنان برزيلي پايين‌تر از رقم قراردادي است كه كاشاني اعلام كرده است.مدير برنامه‌هاي بازيكنان برزيلي در صحبت‌هاي اخير خود به اين نكته اشاره كرده كه رقم قرارداد وسلي و تياگو تنها يك ميليون و صد هزار دلار است.

تمام مباحث قبلي و اختلافات در رقم قرارداد بازيكنان برزيلي موجب شده تا باشگاه پرسپوليس از سازمان تربيت‌بدني در مورد رقم قرارداد دو بازيكن برزيلي استعلام بگيرد، بازيكناني كه نسخه اصلي قراردادشان در سازمان تربيت‌بدني است وبسياري از مسائل در مورد رقم قرارداد برزيلي‌ها را مشخص خواهد ساخت. آنها در زمان مديريت عباس انصاري‌فرد به پرسپوليس آمدند و با اين باشگاه قرارداد امضا كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)