مرجع خبری پرسپولیس: مسئول هدفمند كردن كارت‌هاي هواداري باشگاه پرسپوليس گفت: تا به امروز استقبال هواداران بسيار رضايت‌بخش بوده است.


ابوذر مختاري  اظهار داشت: متاسفانه در سال‌هاي گذشته عواملي بود كه برخي از هواداران دوست نداشتند براي دريافت كارت‌ هواداري پرسپوليس اقدام كنند اما امسال خوشبختانه با استقبال گسترده‌ و رضايت‌بخشي روبرو شديم.

وي افزود: طرح‌هاي بسياري را براي پروژه كارت‌هاي هواداري پرسپوليس مطالعه كرديم و سپس به دنبال علل مشكلات در گذشته رفتيم. با بازبيني و بررسي‌هايي كه شد توانستيم علل‌ مشكلات گذشته را متوجه شويم.

وي گفت: با اين بررسي‌ها براي كارت‌هاي جديد هواداري پرسپوليس برنامه‌ريزي كرديم و بايد بگويم همچنان انتظار داريم مردم و مخصوصا هواداران پرسپوليس از اين طرح حمايت كنند. طبق قرارداد 3 ساله‌اي كه با شركت پست داريم تا زماني كه كارت يك هوادار صادر نشود پول آنرا به ما نمي‌دهند. به همين دليل به اين موضوع پايبند هستيم تا كارت‌هاي هواداري به دست هواداران ما برسد.

 

 

مختاري يادآور شد: شايد در قبل هواداران در خصوص كارت‌ها مشكلاتي داشتند. ما براي رفع مشكل اين عزيزان و بخاطر اينكه حق آنها ضايع نشود سعي كرديم با اطلاع‌رساني به هواداران اعلام كنيم در صورتي كه مدارك مستندي داشته باشند به آنها كارت‌هاي هواداري را اهدا خواهيم كرد و كارت آنها را شارژ مي‌كنيم.

وي خاطرنشان كرد: هواداران پرسپوليس به حبيب كاشاني و برنامه‌هاي او در خصوص كارت هواداري اعتماد كامل داشته باشند و مطمئن باشند اجازه نمي‌دهيم اتفاقات گذشته تكرار شود. به همين دليل با برنامه‌ريزي دقيقي كه داريم رو به جلو حركت مي‌كنيم تا شاهد شكوفايي خاصي در پخش كارت‌هاي هواداراي باشيم و به همه ثابت كنيم كه بزرگترين باشگاه ايران هستيم.

 

گفتنی است در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی هم بازیکنان این تیم با پیراهن هایی با پیام  تبلیغاتی ضرورت تهیه کارت هوادارای پرسپولیس وارد زمین شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)