پرسپولیس نیوز : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18 و 35 دقیقه امروز در میان استقبال حدود 600 هوادار وارد فرودگاه اصفهان شد.

تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب‌آهن ساعت 17 و 40 دقیقه امروز عازم اصفهان شد. البته قرار بود این پرواز ساعت 17 انجام شود که به دلیل برخی مشکلات با 40 دقیقه تأخیر انجام شد. این در شرایطی بود که پرسپولیسی‌ها ساعت 18 و 35 دقیقه وارد فرودگاه اصفهان شدند و مورد استقبال حدود 600 هوادار پرسپولیس قرار گرفتند.

هواداران برای دایی و پرسپولیسی‌ها دسته‌گل‌های قرمز آورده بودند و مدرسه فوتبالی‌های پرسپولیس نیز در بین آنها دیده می‌شد. این مدرسه فوتبالی‌ها با پوشیدن پیراهن قرمز با بازیکنان عکس یادگاری ‌گرفتند و دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو‌پرداختند اما نکته جالب این بود که خلبان هواپیمای پرسپولیسی‌ها در طول مسیر به اصفهان بارها به پرسپولیسی‌ها خوش‌آمدگویی و حضور علی دایی در پرسپولیس را تبریک گفت. این موضوع باعث شد تا بازیکنان نیز خلبان را مورد تشویق قرار دهند.

حدود 100 نفر از هواداران اتوبوس پرسپولیس را همراهی کردند و مقابل هتل نیز علی دایی به مدت ۳۵ دقیقه بین آنها بود.

گفتنی است بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن ساعت 22 و 15 دقیقه فرداشب در فولادشهر در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها بعد از ظهر امروز با 20 بازیکن راهی اصفهان شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)