باشگاه استقلال بابت عدم تسویه حساب با بازیکن مقدونیه‌ای خود با جریمه سنگین و دور از انتظاری مواجه شد.

طبق حکم رسیده از سوی کمیته انضباطی فیفا، باشگاه استقلال در پرونده شکایت بویان نایدنوف محکوم شد و حکم سنگینی علیه این باشگاه صادر شده است.

با اعلام فیفا، باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و برای رفع این محرومیت، باید فورا به فکر تسویه حساب با این بازیکن مقدونیه‌ای باشد.

آبی‌پوشان پایتخت زمان زیادی را برای این کار از دست دادند و اعتراض‌شان به دادگاه CAS هم بی نتیجه ماند تا بویان برنده این پرونده شود و علیه استقلال، حکم محرومیت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص محرومیت استقلال از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر عدم پرداخت مطالبات بویان نایدنوف گفت: ما پرونده‌های زیادی را از سنوات گذشته در فیفا داشتیم که ۶ مورد آن را در مطالبات خود در فیفا پرداخت کردیم. در خصوص پرونده بویان ما یک نامه را روز گذشته از فیفا دریافت کردیم و در حال حاضر قسمت اعظم مطالبات این بازیکن برای پرداخت تامین شده است و بقیه این مطالبات را نیز در تلاش هستیم که پرداخت کنیم. ما ۶۰۰ هزار دلار باید به آقای شفر بدهیم که هفته گذشته در جلسه کمیته انضباطی فیفا رای این پرونده صادر شده است و ما یک ماه فرصت داریم که پول شفر را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه این مشکل بزرگی است چون با توجه به نرخ ارز، پرداخت رقم ۹۰۰ هزار دلار، هزینه سنگینی است که قرار است با کمک هیات مدیره و کارگزار باشگاه انجام شود. اینکه ما محروم شدیم به هیچ عنوان موجه نیست.

سعادتمند در پایان گفت: ما یک گروه حقوقی گذاشتیم که تمامی قراردادها و مذاکرات داخلی و خارجی و دعاوی در فیفا و کمیته استیناف داریم بررسی شود و حجم این پرونده‌ها به قدری زیاد است که ما در ۷۷ پرونده فقط ۳ پرونده پیروز شدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)