جشن صعود اعراب در آزادی/ حذف سوگلی های پایتخت در مرحله گروهی مبارک سازمان تربیت بدنی


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال در حضور نزدیک به 50 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی نتوانست با دو گل برابر النصر عربستان پیروز شود و با قرار گرفتن در رده سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا از صعود به مرحله بعد بازماند.

 

به گزارش مرجع خبری تیم های استقلال ایران و النصر عربستان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند و در حالی که تا دقیقه 60 مهمان عربستانی با یک گل از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما به دلیل تفاضل گل بهتر به مرحله بعد راه یافت و حریف ذوب آهن در این مرحله شد.

 

گل النصر در دقیقه 60 ورزشگاه را در سکوت فرو برد و سپس گل های استقلال را در این بازی فرهاد مجیدی و هوارملا محمد به ثمر رساندند.

 

 

استقلال با این نتیجه 8 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت یک ، پایین تر از تیم های السد قطر و النصر عربستان در رده سوم گروه خود جای گرفته و از عبور از مرحله گروهی باز ماند.

 

نکته جالب بازی جایی بود که در یک صحنه در دقیقه 70 دروازه بان النصر به دلیل مصدومیت توپ را به بیرون زد و بازیکنان استقلال پس از بازگشت به مسابقه توپ را به وی پس ندادند و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

 

در دیگر دیدار این گروه تیم های پاختاکور و السد به مصاف هم رفتند که در آخرین دقیقه نماینده قطری از شکست گریخت و بازی این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. السد با این نتیجه 10 امتیازی شد و در صدر جای گرفت و پاختاکور هم با 5 امتیاز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 

این دومین هفته متوالی است که سرخابی ها پیروزی تخلی را در ورزشگاه آزادی کسب می کنند و هفته گذشته نیز پرسپولیس با وجود برتری برابر الاتحاد عربستان در ورزشگاه آزادی از گردونه رقابت ها خارج شد.

 

ترکیب استقلال : محمد محمدي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، مجتبي جباري، هوار ملا محمد، ايمان مبعلي، فرهاد مجيدي، جواد شيرزاد، مهدي اميرآبادي( 77- هادي شكوري)، كيانوش رحمتي، آرش برهاني (68- اسماعيل شريفات)

سرمربی : پرویز مظلومی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)