استقلال تهران    –     پرسپولیس تهران   

جمعه 10 مهر ساعت 14:30

 

ورزشگاه: آزادی تهران. تماشاگر احتمالی: 100هزار نفر

داور احتمالی: محسن ترکی

کمک ها:  محمدجواد تقی پور و رضا سخن دان

 

مرجع خبری پرسپولیس : استقلال و پرسپولیس در حالی فردا برای 67مین بار روبروی هم قرار می گیرند که استقلال از 8مسابقه قبلی در لیگ 5 تا را با پیروزی پشت سر گذاشته اما پرسپولیس در 4 مسابقه اخیر خود متحمل 3 تساوی و یک شکست شده و رنگ پیروزی را ندیده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: دروازه بان: میثاق معمارزاده | مدافعان:  جلال اکبری ، مجتبی شیری ، سپهر حیدری ، علیرضا محمد  |  هافبک ها: عادل کلاه کج ، حسین بادامکی ، مجتبی زارعی ، مهدی شیری |مهاجمان: اشپیتیم آرفی و هادی نوروزی

 

ترکیب احتمالی استقلال: دروازه بان: وحیدطالب لو | مدافعان:  هادی شکوری ، امیرحسین صادقی ، خسرو حیدری ، پژمان منتظری  |  هافبک ها: هاشم بیک زاده ، حسین کاظمی ، فابیو جان واریو ، فرهاد مجیدی | مهاجمان: رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور

 

ستاره ها: در تیم پرسپولیس دو بازیکن سابقه بازی در تیم مقابل را دارند: مهدی شیری و میثم بائو، که از قضا اولی بازی ساز حال حاضر سرخپوشان و دومی شماره 10 و امید خط جلوی این تیم می باشد.

اگر هوارملاحمد هم کمی زودتر به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها رسیده بود شاید در این بازی درخشش خارخ العاده ای به نمایش می گذاشت. اما در سمت مقابل استقلالی ها با حفظ اکثر بازیکنان قبلی خود تیم تقریبا یک دستی دارندو نمی شود گفت ستاره این تیم کیست. شاید در خط دفاعی یعنی نقطه قوت این تیم شاخص ترین انها وحید طالب لو و امیرحسین صادقی باشند که سابقه حضور در چندین و چند دربی را دارند. البته از نام مهاجمان این تیم هم نمی توان گذشت.

اطلاعات جانبی: آرش برهانی تنها محروم دربی است. صمد مرفاوی مربی جوان استقلال دو بار تجربه دربی را داشته که یکی را شکست خورده و دیگری را مساوی کرده.

محسن خلیلی و شیث رضایی از جمع بازیکنان حاضر در اردوی پرسپولیس و از جمع بازیکنان استقلال هم امیرحسین صادقی و غلامرضا عنایتی سابقه گلزنی به حریف را دارند البته به شرطی که روانخواه و جباری را حساب نکنیم.

اظهار نظرها

صمد مرفاوی: اصلا به این نکته توجه نکنید که پرسپولیس چه نتایجی کسب کرده ما فریب رتبه حریف را نمی خوریم . در دربی تیمی برنده است که آرامش بیشتری داشته باشد بازیکنان ما نباید به خاطر پیروزی پرگل مقابل ابومسلم مغرور شوند.

زلاتکو کرانچار: من دربی های گذشته را با دقت نگاه کرده ام و می دانستم در آسیا هواداران زیادی چشم انتظار موفقیت پرسپولیس هستند. می دانم در دربی مردم چه حساسیتهایی دارند و حتی پرسپولیس در 30 سال گذشته در بدترین شرایط خود نیز نتایج بدی برابر استقلال کسب نکرده است پس در این بازی هم برای کسب نتیجه مطلوب به میدان خواهیم رفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)