آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از عملکرد پرنوسان در این تیم از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد.

پس از اینکه مسعود شجاعی روز (یکشنبه) با انتشار پستی در صفحه شخصی خود جدایی‌اش از جمع تراکتورسازان را اعلام کرد، از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد که برخی بازیکنان این تیم هم به احتمال فراوان طی چند روز آینده از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهند شد.

در این شرایط به نظر می‌رسد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی اولین بازیکنی است که باید جدایی او را از جمع سرخپوشان تبریزی قطعی بدانیم. این بازیکن که به طور قطع یکی از بی‌انضباط‌ترین بازیکنان فصل هجدهم لیگ برتر به حساب می‌آید دیگر تمایلی به حضور در تبریز ندارد و از سوی دیگر باشگاه تراکتورسازی هم به دنبال جایگزین مناسب برای این بازیکن است. استوکس در حالی از باشگاه تبریزی جدا خواهد شد که سه فصل دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده است!

علاوه بر این بازیکن، محمد طیبی، مدافع باتجربه تیم تراکتورسازی هم دیگر بازیکنی است که به احتمال فراوان در روزهای آینده از این تیم جدا خواهد شد. در این شرایط و با توجه به کمبود بازیکن در پست دفاع، باشگاه تراکتورسازی برای پُر کردن جای خالی طیبی، به دنبال جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم ماشین‌سازی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)