پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید، گفت: از ابتدا خودمان را برای حضور در گروه F آماده کرده بودیم و برنامه‌هایمان را هم بر همین اساس طراحی کردیم.

حمید استیلی در مورد عدم اینکه بعد از اضافه شدن امارات و فلسطین به گروه‌های E  و A  گروه ایران تغییری نکرد و تیم امید باید با عربستان، کره شمالی و میانمار بازی کند، گفت: ما از ابتدا خودمان را برای حضور در این گروه آماده کرده بودیم و برنامه‌هایمان را هم بر همین اساس طراحی کردیم. بازی دوستانه با عراق را برای شبیه سازی دیدار با عربستان و بازی دوستانه با چین را برای شبیه سازی دیدار مقبال کره شمالی در نظر گرفتیم.

وی افزود: در حال حاضر در اربیل هستیم و تیم برنامه‌های تمرینی خود را طبق نظر کادرفنی پیش می‌برد تا به آمادگی لازم دست یابیم.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد گلایه یحیی گل‌محمدی از عدم همکاری برخی باشگاه ها با تیم امید و اینکه این مسئله را رفتاری دوگانه قلمداد کرده که آنها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید گذاشتند اما برخی باشگاه‌ها این کار را نکردند، اظهار داشت: متاسفانه باشگاه تراکتورسازی به همه بازیکنان دعوت شده و نساجی به یکی از بازیکنان خود اجازه حضور در اردو را ندادند. تراکتورسازی اعلام کرده چون موضوع خدمت بازیکنانش درست نشده نتوانستند آنها را در خدمت تیم ملی بگذارند. دیگر مسئولان فدراسیون باید در مورد این مسئله و درستی این موضوع وارد عمل شوند و اقدامات لازم را در مورد این عدم همکاری انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)