عاشوری مربی موقت پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از شکست برابر استقلال لحظاتی پس از پایان این دیدار از سرمربیگری سرخپوشان کناره گیری و به صورت شفاهی استعفایش را از ادامه کار با این تیم اعلام کرد.

استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال که با توهین و شعار شدید هواداران همراه شد، به طور شفاهی از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد.

 

 

پرسپولیس فصل گذشته قهرمان جام حذفی بود که در این فصل در مرحله یک چهارم  با شکست بربر استقلال حذف شد. این تیم در لیگ برتر نیز در جایگاه نهم قرار دارد.

 

استیلی پس از شکست سه بر صفر در دربی 73 مقابل استقلال گفت: به خاطر شکست مقابل استقلال از هواداران و مردم عذرخواهی می‌کنم اما بضاعت تیم ما همین بود. از مردم عذرخواهی و کناره‌گیری خودم را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: هر کاری که از دستم برمی‌آمد انجام دادم اما نشد. در طول 90 دقیقه هم خوب بودیم و برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم. گل دوم هم روی اشتباه فردی خودمان بود و باعث شد تیم ما از هم پاشیده شود.

سرمربی مستعفی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم هر کسی که می‌آید. به تیم کمک کند و هر کمکی از دست من برآید دریغ نمی‌کنم. بضاعت تیم ما همین بود و ابزار لازم را نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استعفایش مخالفت شده یا خیر، گفت: حتما موافقت می‌شود چون خودم دیگر تمایل به ادامه همکاری ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)