پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را برای دیدار برابر عربستان زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: صبح امروز دومین تمرین تیم ملی فوتبال امیددر جاکارتا برگزار شد تا ملی پوشان آمادگی لازم را برای رقابت برابر عربستان داشته باشند.

وی ادامه داد: ابتدا تمرینات بازیکنان را به گونه ای برنامه ریزی کرده بودیم که در نوبت عصر به فعالیتهای مربوطه بپردازند اما به دلیل ترافیک بالا تصمیم گرفتیم تا زمان تمرینات را تغییر دهیم. روز گذشته ۳ ساعت زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم برای تمرین به زمین مورد نظر برویم و به هتل باز گردیم.

سرپرست تیم ملی امید گفت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را دنبال می کنند. دو بازیکنی که دچار آسیب دیدگی شده بودند نیز به تیم ملحق شده و عصر امروز کلاس آنالیز بازی برابر عربستان را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم. متاسفانه فیلم مناسبی از بازیهای عربستان در اختیار نداشته و با آن چیزی که در دست داریم سعی خواهیم کرد بازیکنان را از لحاظ ذهنی نسبت به حریف خود آشنا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)