پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید گفت: همانطور که موفقیت تیم ملی بزرگسالان باعث شادی دل مردم شد موفقیت تیم امید هم مردم را شاد می‌کند و محمدرضا زنوزی قول داد از تیم امید حمایت کند.

حمید استیلی در مورد حضور محمدرضا زنوزی مالک و عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در تمرینات تیم امید گفت: جا دارد از زنوزی، الیاسی و گودرزی (وکیل زنوزی) بابت حضور در تمرینات تیم امید تشکر کنم. زنوزی امروز ضمن بازدید از شرایط اعضای تیم قول داد هر کمکی که از دستش بر می‌آید برای تیم امید انجام دهد. او که کمک‌های بسیار خوبی به تیم‌های ملی کرده و اخیراً از تیم ملی بزرگسالان با در اختیار قراردادن یک هواپیمای اختصاصی حمایت کرده، قول داد از تیم ملی امید هم در صورت امکان حمایت کند. هم من و هم زلاتکو کرانچار بابت این نگاه مثبت به تیم امید از او تشکر کردیم. زنوزی با کمک به تیم ملی بزرگسالان و در اختیار قراردادن امکانات به آنها باعث شادی ۸۰ میلیون ایرانی شد، موفقیت تیم امید هم باعث شادی ۸۰ میلیون ایرانی می‌شود و از اینکه او اعلام کرد در صورت امکان و شرایط پروازی به ما کمک خواهد کرد از او تشکر می‌کنیم و امیدواریم او هم در تمامی مراحل کاری خود موفق باشد.

وی در مورد خروج ۲ بازیکن نساجی از اردوی تیم امید و اینکه این اتفاقات آیا خلالی در برنامه‌های تیمشان ایجاد نمی‌کند، اظهار داشت: هم من و هم زلاتکو کرانچار و مسئولان فدراسیون در حال صحبت هستیم تا شرایط خوبی برای حل این مسئله به وجود بیاوریم تا مشکلی از این بابت تیم ملی امید نداشته باشد.

وی افزود: ما ۱۰۰ درصد تعامل می‌کنیم در این مورد هیأت رئیسه هم قانونی تصویب کرده تا باشگاه‌ها با تیم امید همکاری کنند و یک تعداد بازیکن در اختیارمان بگذارند، اگر این اتفاق نیافتد هم باشگاه و هم بازیکن متضرر می‌شوند که البته امیدواریم این اتفاق نیافتد. ما برای اینکه مشکلی به وجود نیاید و همکاری و تعامل خودمان با باشگاه‌ها را نشان دهیم تصمیم گرفتیم بازیکنان فردا و پس‌فردا تست پزشکی بدهند و سپس در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند اما بازیکنان موظف هستند از ۳۰ تیر در اردو حضور پیدا کنند و کار خود را برای تمرینات آماده‌سازی انجام دهند.

مدیر تیم امید در مورد اینکه آیا اردو زودتر از موعد به پایان می‌رسد، تصریح کرد: قرار بود اردو تا ۲۴ تیر ادامه داشته باشد اما با توجه به شرایط بازیکنان و برای کمک به باشگاه‌ها کادر فنی تصمیم گرفت آنها به تیم‌های خود بروند و سپس ما اردوی جدید را آغاز کنیم. قرار است به باشگاه‌ها نامه بزنیم و تاریخ اردوی جدید را اعلام کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)